Kærester ?

120 3 0
                                    

Det begyndte så småt at blive rigtig varmt. Jeg turde ik' gå ud endnu, så Martinus fik sig en idé. Han spurgte om vi ik' ku' tage badetøj på, og så være i badekaret. Jeg tænkte det nok var en god idé, for jeg var ved at dø af varmen. Han begyndte at tænde for vandet.
Da jeg rørte vandet, kunne jeg mærke at det var pisse koldt. Men hellere at det koldt vand end varmt vand. Da jeg kom i, hyggede Martinus og jeg lidt. Vi begyndte at nusse hinanden. Jeg fik den idé om vi ik' ku' se youtube i mens. " ja det kan vi godt " sagde han. Jeg rejste mig op, og hentede min iPhone. Vi fandt en try not to sing video. Jeg kunne godt lade vær' med at synge med på det. Vi var nået i gennem nogle youtube videoer, så vi valgte bar' at høre noget musik på Spotify. Han satte mig oven på mig. Han kiggede med det mest sødeste be om blik. Jeg var ik' klar, så jeg rystede på hovedet. Jeg gik hen til den anden ende af badekaret, og vi begyndte at lege plaske leg.
Jeg blev pludselig så træt. Jeg havde stadig jet lack. Jeg lagde mig ved siden af ham, og faldt i søvn på hans bryst.
Jeg sov bedre end noglesinde. Jeg kunne mærke at han nussede mit ansigt. " Ska' vi ik' gå ud til poolen " jo det ka' vi da godt "
Vi gik nu ned til poolen. Vi holdte lidt hånd, men så gav jeg slip. Marcus kom hen til os. " har i fundet sammen ? Jeg kiggede på Martinus. " nej vi bar' bedste venner " ja " okay, men ska' i komme i aften der norsk hygge aften igen. " vi vil tænke over det "
Da Martinus var ved at gå holdt jeg hans arm. " Martinus ? Ja'er hvad er der " mente du det ? Mente hvad ? Ikke noget glem det " nej sig det nu, jeg er her for dig " det bar' det med venner " hvad er der med det ? Du spurgte mig jo i Trofors om noget mer', mente du det ? Ja og hvis det nu end er elsker jeg dig stadig " Sagde han og kyssede mig på kinden. " vil du da gerne være mer' end bar' venner ? Jeg rystede trist. Jeg kunne få mig selv til at sige ja. Det var jo ik' på grund af ham, men mig.

Martinus og mig ? -AFSLUTTET Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon