Martinus og jeg talte ik' sammen, på vej der hen i bilen. Vi kiggede kun få gange på hinanden ellers ik'. Da vi kom hen i lufthavnen, var der mange piger som ville ha' billeder med Marcus og Martinus. Jeg vidste ikke helt hvorfor. Da de var i gang med af få taget billeder med de der piger, kiggede Martinus kun på mig. Jeg følte mig elsket. Der kom pludselig nogle vagter, og fjernede pigerne. Jeg faldt ind i min egen verden, indtil jeg så at Marcus skrev, at jeg hurtigt skulle komme. Jeg prøvede at komme hen til ham men kunne ik' på grund af pigerne. Martinus gik sammen med en vagt væk fra de andre, og hen til mig. Han tog armen på min ryg.
Vi kom ind i flyet, og så at Gerd Anne, Marcus, Kjell-Erik og Emma skulle sidde sammen og Martinus og jeg skulle sidde sammen, sammen med to andre. Jeg sad inderst og Martinus lige ved sidden af. Jeg havde aldrig fløjet før, så jeg var lidt bange. Martinus kunne se på mig at jeg var bange, så han tog mig i hånden så'n så vi flettedefingre. Det var dejligt at han var hos mig.
Jeg kom til at falde i søvn, på grund af jet lack. Da jeg vågnede igen, lå jeg på hans bryst.vi havde jeg vi stadig flettedefingre. " har du sovet godt smukke ? Hviskede han. Jeg nikkede. Alle i flyet på nær os, var faldet i søvn, så Martinus tog nogle høretelefoner, og satte en film vi kunne se sammen. Det var mega hygge.Tre timer efter var vi landet i Thailand. Vi sad på samme måde, som vi gjorte på vej hen til lufthavnen. Da vi kom hen på hotellet, og ind på det værelse vi havde tjekket ind ved, så vi at der kun var 2 dobbeltsenge. Emma sagde som den første at hun gerne ville sove sammen med Kjell-Erik, så Gerd Anne blev nød til at sove med der, og den sidste skulle Marcus, Martinus og jeg deles om.
VOUS LISEZ
Martinus og mig ? -AFSLUTTET
FanfictionDen her historie handler om en pige, der er usikker på tingene, men ozz meget stille. En dag sker der en ulykke i hendes liv, og det ændre den hun er. Hun kommer ozz ude for en masse andre ting men, resten må du selv læse. 😏❤️ Husk at læse intro ! ...