( pas på i dette afsnit )
Der var nu gået et par dage og Marcus og Martinus blev 16 om 6 timer. Det var den 21/2 men det var jo ikke blevet født i nu. Fødselsdagen blev holdt kl. 21:40, for der var de jo blevet født begge to. Jeg havde købt en gave til Marcus. Min gave til Martinus, var en aften kun for mig og ham, hvor jeg skulle spørge om vi skulle komme sammen, og en jakke. Jeg vidste ikke om jeg turde gøre det. Jeg havde bar' undgået drengene hele dagen. Jeg var ikke parat til det men... Martinus betød alt for mig... Og... Jeg ville ikke skuffe ham.
Tiden fløj nærmest bar' afsted. Det var nu vi skulle holden deres fødselsdag. Martinus skulle sidde ved siden af mig. Han rørte mit lår, lige før de skulle pakke gaverne op. Marcus var den første der skulle åbne, hans gaver. Jeg snappede selvfølgelig det hele. Martinus havde nu åbnet alle gaverne på nær min. Det var den sidste. Jeg hele hans reaktion på snap. Han krammede mig glad.
Efter kagen var der stadig 2 og en halv time til fødselsdagen var slut.Jeg sagde jeg skulle snakke med ham, alene oppe på værelset. Da vi var der oppe låste jeg døren. " lad mig gætte du vil gerne komme sammen ? Ja'er " Sagde jeg glad. Vi begyndte at kysse, som senere blev til snav. Han tog sin t-shirt af, og efter tog han min af. Vi vente så tilbage til at kysse da vi lå i sengen.
( Martinus )
Jeg begyndte at åbne hendes bh. Jeg vidste godt fra start, at det var det vi skulle lave. La jeg fik åbnet den fik jeg det lidt dårligt. Vi lå begge i bar' shorts, og hende i med en åben bh. Jeg kunne mærke at hun ikke havde løst. Jeg begyndte at trække mig. " du kunne bar' ha' sagt det til mig, i stedet for det her " Hun begyndte at græde. " Jeg ville ikke skuffe dig " det gør du kun hvis du gør noget, du ik' har løst til " Sagde jeg rigtig trist. Hun græd så meget at hun ik' kunne trække vejret, så godt. Jeg begyndte at holde om hende. " sig til når du klar okay " Hun nikkede.
Jeg lukkede hendes bh og vi tog tøjet på. Jeg fjernede hendes tåre, og vi gik ned til de andre igen. Hun gik hen til min kusine. Marcus kom hen til mig. " hva' sku' i ? Vi sku' ha' haft sex, men hun var ik' klar " hvor meget nåede i så ? Tja... vi lå i bar' overkrop " ik' andet ? Jo vi kyssede og snavede " så i kærester nu ? Ja "
ESTÁS LEYENDO
Martinus og mig ? -AFSLUTTET
FanficDen her historie handler om en pige, der er usikker på tingene, men ozz meget stille. En dag sker der en ulykke i hendes liv, og det ændre den hun er. Hun kommer ozz ude for en masse andre ting men, resten må du selv læse. 😏❤️ Husk at læse intro ! ...