Trofors

80 2 0
                                    

Der var nu gået et stykke tid siden min slankekur. Dagen i morgen skulle jeg til Trofors igen. Jeg kiggede mig i spejlet og begyndte at grade. Jeg havde det så dårligt, med at se Martinus igen. Min mave rumlede totalt hele tiden, jeg var hele tiden træt og jeg begyndte at tale mere og mere dårligt om mig selv. " du så grim " din luder " du psyko " du ska' dø " OSV. Det hele sad i mit hovede. Jeg kunne ik' få sætningerne ud. Min plejefamilie spurgte ikke ind til hvordan jeg havde det eller sådan noget.
Hele natten kunne jeg ik' sove. Jeg lå og tænkte på alle de sætninger. Det var ret nederen ik' at tænke på andet.

" Dima så det nu ! Råbte Sara. " jeg kommer om 5 minutter ! Jeg skyndte mig at tage tøj på, børste tænder og mit hår. Jeg tog lidt lip stick på. Bar' så jeg ik' så kedelig ud.
Jeg tog mine kufferter ned af trappen og ind i bilen. Sara kunne næsten ik' styre sig. Og jeg... Jeg tog det som en selvfølge.
I bilen satte jeg en playlist og faldt i søvn. Det var godt, for alle de sætninger tænkte jeg ik' på indtil vi kom hen til vores nye hjem. Der kom de tilbage, men den her gang havde jeg fler at tænke på. " Hey Dima " Sagde Marcus og løbet hen til mig. Vi krammede. " jeg har savnet dig " jeg har ozz savnet dig " Hej Sara " Hej Marcus " ehm... Ka' jeg godt få taget et selfie med dig ? Sara var hel rød i hovedet. " ja, okay "
Jeg gik op med mine ting lige efter Marcus var kommet og hilst på mig. Jeg valgte det værelse som havde vindue til Martinus's værelse. Der var cirka 7 menter, fra hans værelse til mit. På mit værelse var der sådan en bred vindueskam, så'n så man kunne sidde på den.

Der var nu cirka gået 2 timer siden vi ankom til Trofors. jeg havde pakket alle mine ting ud. '' der mad '' råbte min plejemor. '' jeg ik' sulten '' råbte jeg tilbage. Jeg var ret sulten men ville ikke spise noget. Jeg gik ind på insta og så ind på marcus's private. Jeg så at han lagt et selfie her for nyligt. Det var et med ham og Martinus. Der stod nedenunder, at Martinus savnede sin skat <3. Jeg blev lidt forvirret, mente han mig eller hende den anden.

Martinus og mig ? -AFSLUTTET Où les histoires vivent. Découvrez maintenant