Live på insta

103 4 0
                                    

Vi blev vækket at en lyd. Vi vågnede begge af den. Det var min mobil der ringede. Det var et nummer som jeg ikke kendte. Jeg spurgte Martinus om jeg skulle tage den.
Han sagde at det var op til mig. Jeg tog den så. Det en eller fan som ringede. Martinus skyndte sig at tage den og sætte den på lydløs, så hun ikke kunne høre os tale. Han havde meget energi som altid, men han prøvede at holde det inde som altid. Personen som ringede lagde bar' på, og ringede igen og igen og igen. Til sidst tog jeg den og sagde at de sku' stop med at ringe til mig, og lagde på. De ringede igen. Jeg lagde på og skyndte mig at blokkene nummeret.
Marcus kom ind og spurgte om vi ik' ku' gå live på insta, når vi var nede på stranden. Martinus og jeg nikkede bar'.

Der var nu gået en time, og Martinus og jeg begyndte at tage badetøj på. Han var på toalettet, for at tage bedebukser på. Da han kom ud, manglede jeg bar' at binde min bikini bag ved. Han kom og bandt det for mig.
Marcus bankede på og kom ind, med sin mobil i hånden. Han var allerede gået live på insta. Jeg tog et håndklæde og over mine skuldre. Vi gik ud af det værelse Martinus og jeg havde. Jeg låste efter mig, og gik hen til Gerd Anne med nøglerne.
Da jeg kom hen til drengene, havde de allerede trykket på knappen til elevatoren. Marcus begyndte at filme hen på mig. " Marcus ! Sagde jeg. " hvad er der ? Du ska' ik' filme mig " hvorfor ? Hvis hun ik' vil nu, skal du ik' gøre det " afbrød Martinus. Marcus vente mobilen mod sig igen. Martinus tog deres vlogge kamera frem, og begyndte at vlogge. Marcus vente mobil mod os igen, så man kunne se at Martinus vloggede. Pludselig krammede Martinus mig bag fra, mens han vloggede og mens Marcus lavede live. Jeg begyndte bar' at grine. Martinus stoppede med at vlogge, og bar' fortsatte med at kramme mig. Han stoppede pludseligt da han opdagede at Marcus havde filmet os live. " Marcus ! Marcus grinte bar'. Martinus tog mobilen. Jeg kiggede med på. " Nei vi ik' kærester " sagde jeg og " vi bar' venner " sagde Martinus, og jeg på samme tid.

Vi havde lavet live næsten hele dagen nede på stranden. Martinus og jeg blev ved med at sige vi kun var venner og ik' mer' end det. Jeg kunne godt forstå hvorfor de spurgte os så mange gange. Det lignede jo at vi var.
Vi stoppede live'n ved 5 tiden og startede ved 11 tiden. Så vi var ret meget live på insta.

Martinus og mig ? -AFSLUTTET Où les histoires vivent. Découvrez maintenant