פלאשבק לאחור
נקודת מבט שרלוט
בעוד בתה של שרלוט סיפרה לה על הדייט שתוכנן לה, היא לא יכלה להסתיר את ההתרגשות. שרלוט תמיד הייתה בעד והייתה מאוד מעורבת בחייה של אלי, גם כשלא רצתה.
״אמא, תפסיקי אני לא נושמת.״ אלי קראה לאמה להפסיק את החיבוק שהיה כל כך חזק ואוהב.
שרלוט הביטה בבתה איך גדלה וצמחה להיות נערה יפיפה וחכמה, היא רצתה רק את האושר בשבילה.
לאחר שאלי נפרדה ממנה בסלון ועלתה למעלה, שרלוט חשבה לעצמה איך בגיל הזה כאמא היא יכולה לתמוך ולעזור, היא ידעה שבתה הייתה מובכת מכל הנושא וכאמא היא רצתה לתת לה להרגיש הכי בנוח.
ברוס היה צריך להגיע בקרוב, שרלוט כבר הכינה אוכל לארוחת הערב, לאחר מחשבות קצרות חשבה על רעיון שתוכל לעזור לבתה.
היא חשבה על שמלה חמודה שיכלה להביא לה עוד מהיותה צעירה וכשהייתה במידותיה של בתה, בעוד שרלוט חשבה על כך בחיוך היא עלתה במדרגות לכיוון חדר המקלחת המשותף של אלי וניק.
היא עקבה אחר קולה של אלי שזמזם שיר מוכר מפתח הדלת, וכשבאה להיכנס לשמח את ביתה בחדשות שיש לה לספר לדייט, רגליה נעצרו במיידיות. מפתח הדלת שרלוט יכלה לראות את בתה דרך המראה.
גופה קפא, כי מה שראתה אלי ראתה גם אמה. ואלו היו הכנפיים הגדולות והלבנות שלא היססו לחשוף את עצמן בפניה. ידיה של שרלוט רעדו כי צפתה בביתה מביטה בשוק בכנפיים, ולאחר כמה שניות בודדות נעלמו ואלי המשיכה כרגיל כי כנראה חשבה שהזתה.
אבל שרלוט ידעה שאלי לא הזתה ולא רגע, זה היה הכל עניין של זמן עד שתגלה. אם ראתה את זה עכשיו, מה יהיה מחר או בשבוע הבא?
צעדיה הלכו והתרחקו מהדלת והיא לא ניגשה לביתה כמו שציפתה, שרלוט נכנסה ישירות לחדר השינה שלהם וסגרה אחריה את הדלת. דמעות לא רצוניות זלגו מעיניה, היא חששה.
המחשבות העמוקות החלו להגיע, מתי תגלה? מה יקרה כשתגלה? תפקידם לספר לה קודם? היא תכעס? היא תהיה בשוק?
אפילו לברוס ולשרלוט לקח זמן להבין שדובר באירוע כבד ולא פשוט, שלא חשבו שבכלל קיים דבר שכזה עד אותו רגע שהופיע בדלת ביתם. אז איך ביתם כשתגלה תכיל את זה?
הגיע כבר הערב ושרלוט עדיין לא יצאה מהחדר, היא הצליחה לשמוע את דלת הכניסה של הבית נטרקת והבינה שברוס הגיע. וזה כל מה שהצטרכה, להתייעץ עם בעלה, עם אביה של אלי שגידל אותה.
כשברוס הגיע אל החדר הוא נעמד בדממה, צפה באשתו יושבת זקוף על קצה המיטה מה שגרם לו להבין שהיא טרודה ועסוקה במחשבות, הוא התקדם אליה באיטיות ועטף אותה מיד בחום גופו.
YOU ARE READING
Love The Devil
Paranormal#1 על טבעי 3.3.2017 -גמור- *הסיפור הזה מ2015 בערך והכתיבה ברמה נמוכה* *שימו לב אני משפצרת את הסיפור ומתקנת, מזהירה שיהיה שינויים גם בתוכן, לא דרסטית אבל הוא דורש המון עבודה* תיעוב עמוק קיים בין מלאכים ושטנים, זה חוקו של הטבע ואין לשנותו. וחוק של טב...