השמש האדומה עטפה את השמיים באור אדום בוהק ונוצץ, מזג האוויר היה מושלם בדיוק בשביל לשחק בחצר.
בחצר הבית, יושב לוקאס בן ה6, מטיס את מטוס הצעצוע שאימו קנתה ליום ההולדת.
"לוקאס, אורחים הגיעו! תתנהג יפה!"
לוקאס לא אהב אורחים, כל מה שרצה הוא לשחק לבדו עם חפציו. לעומת זאת, הוריו תמיד היו מזמינים אורחים, יותר נכון אימו.
לוקאס נחר בבוז והמשיך להניף את המטוס באוויר. דלת נפתחת נשמע מתוך הבית, לןקאס ידע שהאורחים נכנסו. מי אלה עכשיו?
הוא לא הצליח לעצור את עצמו מלהסתכל לאחור, לבדוק מי האורחים שהגיעו. ילד קטן הנראה בגילו עם כנפיים קטנות יותר משל לוקאס, נכנס בחיוך רחב ומאחוריו מתלווים הוריו. אימו של לוקאס שהייתה לבד, קיבלה אותם בברכה.
כמה רגעים לאחר שלוקאס הפנה את גבו חזרה אל הבית, הוא שמע רעש מתקרב.
"היי! אני יכולה לשחק איתך?" הילד שראה קודם כעת יושב ממש לצד לוקאס המבוהל.
"לא." לוקאס מלמל במבוכה, לא רצה לחלוק את צעצועיו שהיו יקרים לו.
"למה לא? אני יכול לעזור לך להטיס עוד מטוסים!" התלהבות הילד נראתה מוגזמת ללוקאס, ממה הילד הזה כל כך מתרגש?
"אני לא רוצה." לוקאס כיווץ את גבותיו והישר את מבטו אל השטן, פוגש עיניים ירקרקות וחמימות. פניו של הילד היו כל כך עדינות.
"טוב..." הילד נכנע ללוקאס העקשן, אך לא זז ממקומו. "קוראים לי דייב, מה השם שלך?"
לוקאס שתק והמשיך לשחק עם חפצים נוספים. היה לו קשה להתחבר, היה לו קשה לדבר עם ילדים אחרים.
"אני מבין... אז אין לך שם?"
"לוקאס, בואו תיכנסו לאכול." קולו של אימו הציל את לוקאס, הוא לא רצה להמשיך את הסיטואציה שהייתה עם דייב.
לוקאס אסף את חפציו אל תוך הקופסה הלבנה, כשהוא הכניס את המטוס הכחול ידו נפגשה עם ידו של דייב.
דייב עזר ללוקאס בשקט להחזיר את חפציו.לאחר שסיימו בשתיקה, דייב קם מן הדשא והושיט את ידו אל לוקאס. "נעים להכיר לוקאס, אני רוצה שנהיה חברים."
הוא לא ידע מה לעשות, הוא לא ידע אם הילד נחמד או מעצבן בגלל הבקשה המוזרה והנחמדות יתר שהילד שידר.לבסוף לוקאס החליט להושיט את ידו חזרה ונעזר בדייב לקום מן הדשא. השניים נכנסו אל הבית.
"הו אני מבין שהסתדרתם." האיש הזר שנכנס עם הילד והאישה בוחן בשמחה את לוקאס ולאחר מכן את דייב.
כולם מתיישבים בשולחן האוכל הארוך והיוקרתי של משפחת מורגן. השולחן לא תמיד היה כל כך מלא באוכל, או מסודר ברמת ההשקעה, אבל הסיבה היא בגלל האורחים שהגיעו היום.
YOU ARE READING
Love The Devil
Paranormal#1 על טבעי 3.3.2017 -גמור- *הסיפור הזה מ2015 בערך והכתיבה ברמה נמוכה* *שימו לב אני משפצרת את הסיפור ומתקנת, מזהירה שיהיה שינויים גם בתוכן, לא דרסטית אבל הוא דורש המון עבודה* תיעוב עמוק קיים בין מלאכים ושטנים, זה חוקו של הטבע ואין לשנותו. וחוק של טב...