פרק 7

4.7K 321 71
                                    

"החנות הזאת נראית טוב." אשלי העבירה את מבטה לחנות מסוימת שלא הספקתי לראות בגלל שכבר משכה אותי לתוכה.

התקדמתי אליה בצעדים מגושמים אל תוך החנות הענקית, אין סוף של שמלות היו תלויות על קולבים ענקיים שלא היו פחות מושקעים בקישוטים נוצצים. ג'ינסים, חולצות, ג'קטים, מכנסיים, ואפילו קטגוריית תכשיטים.

 עמדתי שם בתקווה שהמחיר יגיע עם המזל. בין רגע כבר מצאתי את ידיי מרגישות את בד השמלות, אשלי המשיכה להעמיס ולא רק שמלות. לדעתי לקחה כל בגד שאהבה והניחה אותו בין ידיי שיצרו כבר מגדל לא נוח של בגדים, אשלי ממוקדת את לא היית.

"אשלי זה חשוף מדי."

"לא, זה מושלם, את אוהבת להגזים."

"אשלי זה מלא בגדים אני אסתדר כבר עם משהו שארא-"

"תפסיקי להפריע לי ותשתקי." היא הסתובבה אליי ומבטה היה מופתע כשראתה אותי כמעט מתמוטטת מערימת הבגדים המכבידה על ידיי המסכנות. "תיכנסי לתא מדידה ותתחילי למדוד."

"כן המפקדת."הצלחתי לומר בעצבנות, וזה קשה מפני שהצטרכתי להתעסק בבגד אחר בגד שעשה את דרכו לרצפה. "אשלי ממש הגזמת!" הרמתי את קולי כרמיזה שתעזור לי לא ליפול לבד. אך מבטה היה כל כך רציני שהיא פשוט דחפה אותי לתא מדידה אחד שנראה בגודל חדרי. באיזה חנות אנחנו? זה על אחריותה של אשלי.

הנחתי בהקלה את הבגדים על הספסל הזהוב המוצב בפינה והתחלתי להעביר בגד אחר בגד שנראה לא לטעמי יותר מהשני. הייתי בטוחה שידעה שזה לא היה הטעם שלי.

"לפחות אני אמדוד בשביל שתראה..." מלמלתי לעצמי, בחרתי בשמלת בקבוק שצבעה אדום בוהק עם מחשוף עמוק.

אלוהים. איך אשים דבר כזה?

פשטתי את בגדיי ושמתי את השמלה במהירות ובלחץ, היא הייתה נורא קצרה ולא נוחה, במיוחד כשהחזה שלי היה כמעט וחשוף לגמרי. סידרתי את הכתפיות והעברתי מבט מהיר במראה ללא השקעה, נראתי כמו בקבוק אדום פחוס ולחוץ. תחושת צמרמורת חלחלה בגופי והייתי בטוחה במאה אחוזים שזה מהשמלה.

פתחתי את הדלת הענקית של תא המדידה כהשפלתי את המבט, לא רציתי להיפגש עם עיניים נוספות. "תקשיבי אני לא יודעת למה בחרת לי את השמלות האלה אבל זה ממש-"

"מה את לעזאזל עושה עם השמלה הזאת?" קולה של ג'סיקה צרב באוזניי, עיניי נפערו כשמצאתי אותה בתא המדידה הנמצא מול התא מדידה שהרגע יצאתי, הייתה לבושה באותה השמלה האדומה. לקח לי שנייה להבין שזה באמת קורה.

איפה אשלי?

"אני מניחה שמודדת אותה." עניתי לה ברוגע והיא בתגובה נעצה בי מבטים מאיימים ונגעלים. שוב הרגשתי את תחושת הצמרמורת בגוף, זו הייתה הרגשה לא נעימה בכלל והבנתי שהכל בגלל ג׳סיקה הזאת.

Love The DevilWhere stories live. Discover now