~פרק 29~

3.6K 234 29
                                    

נקודת מבט אלי

"אני.פשוט.לא.מאמינה." אשלי שולחת מבט נוסף אל לוקאס העומד בצד.

"בבקשה, תגידי לי שזו לא הייתה טעות לספר לך. אני יודעת שזה לא הגיוני ואין מצב שבאמת תאמיני, אבל צריך לשמור על סודיות." אני מחזיקה בידה כדי לגרום לה להרגיש דרמטי יותר.

"יש לך את המילה שלי." מיילו שישב לצד אשלי, חייך את חיוכו. "את פשוט לא מבינה כמה היית חסרה."

אני מחזירה למיילו בחיוך נוסף, "אני בטוחה שלא הרגשתם אותי."

"אל תגידי את זה אפילו." אשלי מגלגלת את עיניה, "זה היה קשה להגיד כל פעם למישהו אחר שאת לא נמצאת כי את נדבקת בשפעת החייזרים ואת נחה בבית..."

"מה-"

"שפעת החזירים אשלי." מיילו מגחך.

"זה אותו הדבר! ותכלס זה לא משנה כי את בכלל היית בעולם אחר." אשלי מצחקקת, התגעגעתי אליה אני חייבת לומר.

"רגע אז... את והוא ביחד ?" מיילו שאל לאחר כמה רגעים. כולנו מסתובבים אחורה בשביל לבדוק מה לוקאס עושה.

"אני, לא ניראלי הייתי מסבירה את זה ככה."

"תשמעי לפי מה שסיפרת לנו, אני די בטוחה שאתם אמורים להיות ביחד, אחרי כל מה שעברתם... זה לא שאת לא מכירה את הבן אדם מספיק טוב בשביל להבין מה הוא מרגיש. ואם הוא 'ירד' איתך לכדור הארץ כנראה שזה אומר משהו." אשלי מהנהנת בראשה, מיילו אומר שהוא מסכים והם רק מחכים לתגובה שלי.

"אני לא יודעת." זה כל מה שאוכל להגיד כרגע. "עוד לפני שנלקחתי לשם או מה שזה לא יהיה, אני הייתי בכלל עם דילן, זוכרת? את הדייט?"

"ברור שאני זוכרת טיפשה, אבל תחשבי על זה רגע." אשלי מסדרת את שיערה כבר בפעם השלישית.

"זה שהיית איתו בדייט אחד זה לא אומר שאתם ביחד אלי. את כבר מרגישה אליו משהו? זה מה שחשוב, לדעת מה את מרגישה עכשיו, בהווה." מיילו מוסיף לדבריה של אשלי.

ממש כמו בית משפט כאן.

"מצחיק אותי שאנחנו מדברים על זה במקום על העובדה שאני בעצם מלאכית והייתי בגן עדן ונלחמתי בשטנים ושמצאתי את אבי הביולוגי..." אני מגחכת, נזכרת לרגע בפניו של אריק, לשנייה אחת הכרתי אותו. שנייה אחת.

"זה בסדר אנחנו מקבלים אותך כמו שאת..." פניה של אשלי משועשעות כאלו סיפרה את בדיחת השנה. "סתם, אבל שתדעי שאנחנו תמיד פה בשבילך, ממש כמו משפחה אמיתית, ועכשיו מגיע לך נחת כי מה שעברת שם היה לא פשוט כנראה. ושתדעי שאנחנו מתרגשים שיש לנו חברה מלאכית, כזה מגניב!"

אני מתחילה לצחקק ולאחר מכן מהנהנת לחיוב.

"אבל אני חייבת לשאול שאלה אחת." אני כבר מחכה לשאלה הכי טיפשית ולא קשורה בעליל. "השטנים יותר חתיכים מהמלאכים? כי את יודעת איך זה, הם יותר סקסים וקשוחים ו..." היא מסתכלת לרגע אל עבר לוקאס.

Love The DevilWhere stories live. Discover now