"עוד קצת!" שרלוט עודדה את התינוקת שהופכת ברגעים אלו לילדה קטנה, לעשות עוד צעד קטנטן לפני שמגיע אל ידיה הפתוחות.
הילדה ניסתה במאמצים רבים והצליחה להגיע לידיה של שרלוט בחיוך רחב לפני שנפלה אל ידיה בחיבוק ענק.
"א-מא!" קולה הגבוה של הילדה נרגש. ברוס שנמצא לידם, מתעד הכל בסרטון שבסולאלרי.
"הצלחת מתוקה!" ברוס, אבא גאה ונרגש לראות את בתם הקטנה מצליחה לצעוד ללא עזרה.
שרלוט הרימה את הילדה על ידיה, מביטה בלחייה השמנמנות והמתוקות מתרחבות לחיוכה החם. "אין עלייך, אלי!"
דבר צפוי קרה כשכנפייה הלבנות של אלי נפתחו, שרלוט נבהלה מעט אך לא נתנה למצב להוציא אותה משליטה, כי רגילה.
"כמו שהבטחנו, נשמור ונגדל את המלאכית הקטנה." ברוס התקרב אל אלי שנמצאת בידיה של שרלוט, מלטף את שערה הרך.
"אתה חושב שאתה יודע ממי המכתב?"
"יקירה, אין צורך להתעכב על כך יותר מדי, אני חושב שהמצב כבר מובהר. אמנם שום דבר כאן לא נראה הגיוני, אך את הילדה הזאת אנחנו נגדל." ברוס משיב לאשתו ברוגע.
שרלוט חשבה על זה המון, בלילות לא הייתה נרדמת. למרות שלרוב כי התינוקת הייתה מתעוררת אך היא תמיד תהתה לעצמה אם כמו שאומרים, 'מלאך שנפל מגן עדן' זה אכן קיים. והיא מניחה שזה קיים.
לפי מה שהבינו מהמכתב, שלחו את התינוקת אל ידם כי כרגע הם נמצאים במצב קשה שבו התינוקת לא יכלה לשרוד. ולכן שלחו אותה אליהם.
אל הזוג שניסה לא יותר מפעם אחת להביא ילד לעולם אך לא הצליח."אתה חושב שיבוא יום שיקחו אותה מאיתנו?" שרלוט משחקת בידה של אלי הקטנה.
"אני מאמין שלא." או יותר נכון, ברוס רצה להאמין שלא. ביום בוא היא הגיעה אליהם, בפתח הדלת, ברוס היה מבולבל הוא לא היה בעד ואפילו נבהל. אך מהר מאוד הספיק להתאהב בתינוקת שגדלה בידם ודעתו השתנתה בקיצוניות.
"אבל, איך נגלה לה?" שאלה שהציקה לברוס כבר זמן מה, והחליט לפתוח אותה מול אשתו.
"כרגע היא קטנה, אין צורך לחשוב על זה." גם מצד שרלוט התקווה לא עזבה.
"היית מאמין שנגדל מלאך? פשוטו כמשמעו."
"לא." ברוס אמר ללא היסוס. "לא הייתי מאמין."
נקודת מבט לוקאס
"שחררו ממני!" אני מנסה להיאבק בשומרים המחזיקים את זרועותיי בחוזקה. מובילים אותי ואת דייב אל מסדרון ה'כלא' הנחמד שבנו להם כאן.
הם נעצרים מול תא חשוך, אחד מהם פותח את התא והם בחוצפתם זורקים אותי לתוכו.
מיד אחרי נשמע הנעילה של הדלת. מטומטמים.
YOU ARE READING
Love The Devil
Paranormal#1 על טבעי 3.3.2017 -גמור- *הסיפור הזה מ2015 בערך והכתיבה ברמה נמוכה* *שימו לב אני משפצרת את הסיפור ומתקנת, מזהירה שיהיה שינויים גם בתוכן, לא דרסטית אבל הוא דורש המון עבודה* תיעוב עמוק קיים בין מלאכים ושטנים, זה חוקו של הטבע ואין לשנותו. וחוק של טב...