Jeg vågner med en forfærdelig hovedpine i Martinus seng. Jeg lister stille ind til mig selv. Jeg tager noget løbetøj på da jeg virkelig har brug for at løbe en tur og samle tankerne.
Julie's tøjJeg snupper et æble på vejen også løber jeg bare afsted. Jeg løber rundt i hele Trofors, det en meget hyggelig lille. Da jeg løber ind i haven står Marcus og spiller fodbold. Jeg går hen til ham og siger " vi skal lige snakke" han nikker og kommer hen og sætter sig ved siden af mig. Jeg er virkelig nervøs, hvad hvis nu han husker det. " Øhm hvad husker du fra festen i går" spørger jeg ham, " det hele" siger han og kigger ned i jorden " Marcus jeg er ked af det der skete i går" siger jeg " Julie du udnyttede mig det sku ik særlig fedt" siger han vredt og såret "men Marcus" også forklarer jeg det hele. Han kigger på mig og giver mig et kram "men det sker ikke igen vel" spørger han jeg griner og ryster på hovedet " du kysser ellers ret godt" griner han. Vi går ind og jeg tager mig et bad. Sofie skriver om jeg ikke vil med til en sleepover hos hende i morgen, hvor Clara og en der hedder Asta også kommer. Jeg takker selvfølgelig ja og går ned og siger det til Gerd-Anne. Emma og jeg går til købmanden og køber is, Martinus er hjemme hos en ven og Marcus spiller fodbold i haven. Vi griller til aftensmad og det er vildt hyggeligt, bortset fra at Martinus ikke er hjemme. Efter maden leger mig, Emma og Marcus vandkamp, det ender med vi alle er plask våde. Da jeg har fået noget tørt tøj på ligger jeg mig bare og ser netflix, jeg falder i søvn halvvejs gennem den film jeg ser 😂.
Undskyld det er lang tid siden jeg har opdateret ❤️
Giv mig gerne feedback på historien, skriv det i kommentaren eller privat
Tak fordi i læser med stem og kommenter hvis i vil have mere🙈❤️
YOU ARE READING
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
FanfictionJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....