Jeg vågner og tager mig et bad. Idag skal jeg til sleepover hos Sofie det bliver mega hyggeligt. Jeg finder tøj og lægger makeup.
Julie's tøjJeg skal først være hos Sofie klokken 17:00 så jeg må finde på noget at lave Idag. Marcus og Martinus skal til træning og så skal de spille kamp. Så det bare mig, Emma og Gerd-Anne der er hjemme. Vi beslutter os for at bage vafler. Efter 1/2 times vaffel bagning har vi bagt en kæmpe stak vafler. Vi sætter os ud i haven for at spise dem. Gerd-Anne skal gøre rent så Emma og jeg går ned og bader. Det vildt hyggeligt og vi griner rigtig meget, hvis jeg skulle have en lillesøster så skulle hun være ligesom Emma. Vi løber om kap hjem, Emma vinder. Jeg fletter hendes hår i en flot fletning, hun skynder sig ind til Gerd-Anne og viser den. Nu er klokken ved at være tid til jeg skal gå så jeg pakker de sidste ting og så går jeg afsted. Jeg ringer på hos den adresse, huset ligner meget familien Gunnarsens men det her er bare rødt. Sofie åbner og jeg går ind, Clara er også kommet. Sofie viser os rundt i hele huset.
I får lige en roomtour.
Køkkenet
Stuen
Sofies værelse
Sofies forældres værelse
Sofies lillesøsters værelse
Badeværelset
Jeg er helt mundlam efter den roomtour. Sofie griner og fortæller at hendes mor er indretnings arkitekt. Vi er alene hjemme så vi bestiller pizza. Clara er vildt længe om at hente de pizza, da hun endelig kommer tilbage har hun en sedler i hånden. " Jeg fik hans nummer " smiler hun stolt Sofie og jeg griner og ryster på hovedet. Da vi er færdige med at spise tager vi nattøj på.
Julie's nattøjVi lægger os under dynen og snakker. På et tidspunkt spørger Clara " hvordan går det så med dig og Martinus" jeg rødmer og svarer " vi har ikke snakket sammen siden festen" Sofie kigger bekymret på mig " du må altså fortælle ham om dine følelser for ham" jeg sukker og nikker. Clara begynder at kile mig også går det ellers i gang med en masse kileri. Vi stopper først da ingen af os kan få luft. Vi sætter os til at se en film, Clara vil se en gyser så det gør vi. Jeg dør nok af skræk mindst 100 gange under den film. Da filmen slutter lægger vi os til at sove. Clara snorker helt vildt så mig og Sofie flækker af grin hver gang hun trækker vejret. 😂.
Hvis i shipper Julie og Martinus så skriv Julinus og hvis i shipper Julie og Marcus så skriv Julac 😂
Stem og kommenter hvis i vil have mere 🙈❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
Hayran KurguJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....