Min superstjerne

1.1K 43 88
                                    

På vej i elevatoren op til værelserne begynder Martinus at vakle og falder om. Jeg går i panik, ikke igen...........

Vi får hurtigt båret ham ud og ringet efter en ambulance. Marcus og jeg kører med ham til hospitalet. Marcus fortæller manden i ambulancen nået som chokerer mig meget. Martinus har dårligt hjerte og det er blevet meget værre de seneste par måneder. Da vi er fremme ved hospitalet kommer læger styrtende til. Marcus og jeg bliver bedt om at sætte os i venteværelset. Jeg sidder bare og bider negle mens Marcus snakker med Kjell-Erik gennem telefonen.  Aftenen falder på og Marcus er ved at være rastløs "er du sulten" spørger han "nej tak" svarer jeg. Omkring kl23:00 dukker Gerd-Anne, Kjell-Erik og Emma endelig op. Emma er træt og sætter sig op af mig og falder i søvn. Tænk hun kan sove. Jo længere der går jo mere nervøs bliver jeg. Martinus har hjulpet mig igennem min forældres død, men hvem skal hjælpe mig igennem hans?. Pludselig styrter lægerne hen til det rum hvor Martinus er i. Emma vågner og begynder at græde. Jeg prøver at trøste hende, men det ender med vi sidder og græder sammen. Lægerne kommer ud og siger det var falsk alarm. Jeg ånder lettet op. Sofie ringer og fortæller at de ikke må komme ind på hospitalet, da de ikke vil have at nogen fans kommer ind og så fortæller hun at der sidder mindst 100 fans ude foran. Jeg går hen og kigger ud af vinduet og ganske rigtigt sidder der en masse fans også selvom det er midt om natten. Bare Martinus kunne se hvor mange der er kommet for at støtte ham. En af fansene kigger op, hun har tåre i øjnene og hendes makeup er tværret fuldstændig ud. Jeg sætter mig tilbage på sædet og læner mig op af Marcus. Jeg vågner med et sæt, gad vide hvor længe jeg har sovet. En læge kommer hen til os, vi sætter os alle op og kigger forventningsfuldt på ham. "Jeg er ked af det men" nej nej ik det ik det "vi kan kun holde ham i live kortid mere, så i kan få sagt farvel" han er i live, men ikke længe. Jeg har lyst til at spurte en til ham, men da de andre forholder sig i ro gør jeg det også.  Jeg træder ind i rummet og der ligger han, lig bleg med et smil på læberne, det smil jeg altid vil smelte over. Jeg går hen og kysser ham, men kysset bliver hurtigt afbrudt af de andre som også vil hilse på os. Da vi alle har krammet ham sætter vi os på stole rundt omkring ham. Han siger med en svag stemme "jeg har noget jeg vil sige til jer hver især og noget i skal love" vi nikker "Emma du den bedste lillesøster man kunne ønske sig og du den smukkeste prinsesse i verdenen. Du må love mig at du vil lave noget mere musik, med den stemme du har skal du nok blive lige så stor som beyonce. Og lov mig du igen bliver gift i en prinsesse kjole" siger han, Emma svarer "det lover jeg Martinus" og giver ham en krammer og et kys. "Mor du den bedste mor man kunne ønske sig, lov mig at dig og far får guldbryllup" Gerd-Anne fælder et par tåre og svarer "selvfølgelig, min skat" og krammer ham så. "Far du har været verdens bedste far, uden dig havde jeg bare været en normal norsk dreng, men nu er jeg verdenskendt. Lov mig at du vil guide Emma og Marcus så de kan blive endnu større" Kjell-Erik fælder en hel del tårer da han svarer ham "det lover jeg min verdens berømte stjerne" de krammer. "Julie selvom jeg kun har kendt dig i et par måneder betyder du alt for mig. Du min første og sidste kærlighed. Lov mig at jeg ikke bliver din sidste. Lov mig at du får en mand og børn" en fremtid med en anden er svær at forstille, men jeg svarer "det lover jeg" og kysser ham så. "Marcus, jeg kan ikke forestille mig at være længe væk fra dig. Uden at skulle vække dig hver morgen. Uden at skulle rejse rundt og giver koncerter med dig. Alt vi har gjort, har vi gjort sammen. Alt hvad vi har lært, har vi lært sammen." Marcus begynder at synge together og Martinus synger  med. Kjell-Erik filmer det og jeg står bare og græder. Da de færdige fortsætter Martinus "du må love mig at du bliver ved med at synge. Lov mig at du kommer til at stå på scenen i Madison square garden til din egen udsolgte koncert. Og lov mig at passe på hende, lov mig det." De krammer. Han bliver svagere og svagere. "Jeg elsker dig Emma, jeg elsker dig mor, jeg elsker dig far, jeg elsker dig Julie og jeg elsker dig Marcus" siger han svagt "vi elsker også dig Martinus" siger vi i kor ham smiler og lukker øjnene. Han lukker øjnene for altid........

Sidste kapitel 😭😭😭❤️

Jeg vil godt lige vide om i græd da i læste det, da jeg selv græd da jeg skrev det 😭😭😭❤️

Jeg overvejer en toer😱❤️

Stem og kommenter hvis i vil have en toer ❤️❤️

Tak fordi i læste med i "the best summer ever" ❤️❤️

Hvis i har forslag til wattpads handlinger så skriv lige privat 😄❤️

Tak for denne gang, på gensyn ❤️

-Johanne ❤️

The best summer ever ( Marcus and Martinus) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon