Jeg vågner det torsdag og tre uger siden jeg startede i skole. Jeg rejser mig op og går ud i bad. Idag skal vi på klassetur til Oslo og vi skal være der hele weekenden. Jeg glæder mig helt vildt. Sofie, Clara, Signe og jeg skal sove sammen på et værelse. Jeg tager tøj på, lægger makeup og pakker de sidste ting sammen.
Julie's outfit
Jeg følges med Marcus og Martinus hen til skolen hvor vi skal mødes. Resten af firkløveren står der allerede og jeg skynder mig hen til dem. "Har du hørt Linda er blevet syg og hun har tvunget Ida og Amalie til at blive hjemme" siger Signe og jeg hvisker "yess" vi bryder alle ud i grin. Drengene råber at de kan se bussen. Jeg går mig klar til at løbe ind og tage bagsædet, da jeg er den hurtigste. Martinus står klar ligesom jeg og da bussen kører ind foran skolen løber vi omkamp hen til den og skubber og masser hele vejen hen til bagsædet. Jeg er mindre en Martinus og får på en eller anden måde sat min numse på sædet før han går. Jeg bryder ud i grin, men Martinus griner ikke med. Han er hel hvid i hovedet og det ser ikke ud som om han har det særlig godt. Jeg får ham sat ned på sædet og givet ham noget vand "Julie jeg har det fint" indvender han. De andre kommer ind og jeg lyver om at Martinus kom først. Vi kører afsted mod Oslo. Om aftenen er vi endelig fremme. Vi spiser aftensmad på hotellet og det er super hyggeligt. Da Vi er færdige går vi op på vores værelser. Signe og jeg vil gerne se en gyserfilm, men Clara og Sofie vil hellere se en romantiskkomedie. Til sidst bliver vi enige om at se Titanic. Halvvejs gennem filmen er vi alle fuldstændig gennemblødt af tårer. Jeg falder i søvn lige der omkring hvor Jack dør. (undskyld hvis jeg afslører det for jer ❤️) næste Morgen vågner jeg med hovedet i en skål popcorn. De andre er også ved at vågne ligeså stille så jeg går ud i bad. Da jeg er færdig går jeg ind og finder tøj i min kuffert.
Julie's outfit"Julie har du fået lavet bryster" udbryder Signe, jeg kigger chokeret på hende og svarer "nej det har jeg ikke" "men hvordan kan de så ligne hinanden på en prik" spørger hun, men før jeg når at svarer bryder Clara ud i grin og siger "da du var faldet i søvn legede vi s,p eller k og Signe fik så at skulle spørge dig om det" jeg griner og ryster på hovedet. Vi mødes hele klassen og spiser morgenmad. I dag skal vi på et eller andet museum vores klasselærer har bestemt. Det er røv kedeligt og det ender med vi alle bare sidder med vores mobiler. Men en lille pige får øje på Marcus og Martinus og før vi ved af det er der nok ti pigen der står omkring dem. Museums direktøren er ikke helt dum og hurtigt spreder rygtet om at m&m er her og man kan møde dem. Hurtigt er der omkring 100 skrigende piger og der kommer flere og flere. Det ender med at der bliver tilkaldt vagter og vi alle tager tilbage til hotellet. På vej i elevatoren op til værelserne begynder Martinus at vakle og falder om. Jeg går i panik, ikke igen...........
Næst sidste kapitel😱❤️
Stem og kommenter hvis i vil have det sidste kapitel❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
Fiksi PenggemarJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....