Jeg vågner Idag skal m&m holde koncert. Jeg tager et hurtigt bad og tager så ellers bare tøj på.
Julie's tøjJeg går ned og spiser morgenmad sammen med de andre. Martinus virker virkelig nervøs. "Øhm Julie vil du med ud og gå en tur i den nærliggende park" siger han meget nervøst "Jada jeg henter lige min taske" jeg løber op på værelset for at hente min taske. Vi tager bagudgangen og går så stille ned til parken. Martinus fører mig hen til en sø med en bro og en båd. Han går ud på broen og gør tegn til at jeg skal følge med. Jeg sætter mig ned i båden og Martinus begynder at ro. Vi siger ikke rigtig noget. Martinus holder op med at ro midt ude på søen. Han sætter sig ned på knæ og tager en lille æske frem. "Julie du den mest fantastiske pige jeg har mødt. Du får smilet frem på mine læber. Du er mega smuk. Du er min drømmepige. Så Julie vil du være min kæreste? " Jeg fælder en glædeståre og svarer så "Martinus der er ikke noget jeg hellere vil" han rækker mig æsken, jeg åbner den og der ligger en halskæde med vores forbogstaver indgraveret. "Hvor er den bare smuk Martinus " vi mødes i et kys, det bedste kys man kunne ønske sig. Og selvfølgelig bliver det afbrudt af Martinus mobil der ringer, det er Marcus der minder os om at generalprøven starter om 1/2 time. Vi skynder os afsted. Prøverne går helt vildt godt og nu de egentlig bare klar til koncerten. Jeg går på opdagelse, da jeg kommer forbi en dør. Marcus, Martinus og Kjell-Erik snakker.
Kjell-Erik = E
Marcus= MC
Martinus= MTE "Martinus er du nu sikker på at du kender klare det"
MT "ja det er jeg "
MC "hvordan gik det egentlig med Julie "
MT "det gik rigtig godt hun svarede ja"
MC "ved hun det "
MT "nej "
MC "du bliver nød til at fortælle hende det"
"Fortælle hende hvad" afbryder jeg "at jeg elsker dig " siger Martinus og trækker mig ind til et kys. Marcus tømmer sig og siger "turteldue 1 vi skal snart på scenen" Martinus nikker og følger med. Drengene for alt det der udstyr på og gør så klar. Jeg smug kigger ud på scenen, der er virkelig virkelig mange mennesker. Tænk de tør gå der ud og synge. Jeg går tilbage til de andre og giver Marcus et kram og Martinus for selvfølgelig et kys. De løber ud på scenen også går koncerten ellers bare i gang. Jeg synger med et par gange, de er vildt gode. De kommer ned for at skifte tøj Martinus ser lidt blej ud, men før jeg når at spørge ham om han har det godt. Er de væk. Jeg kigger ud på dem hvor de synger og danser. Jeg er bare så stolt af dem. Pludselig begynder Martinus at vakle lidt. Han falder, mit hjerte går i stå........Hvad sker der for Martinus 😱
Undskyld fordi at det er lidt lang tid siden jeg har opdateret❤️Stem og kommenter hvis i vil have mere 🙈❤️
CITEȘTI
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
FanfictionJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....