### en uge senere###
Jeg vågner i Martinus arme, det i dag. Jeg tager tøj på og lægger makeup.
Julie's outfitVi spiser morgenmad sammen alle sammen eller i hvertfald hele familien Gunnarsen og mig. Jeg hjælper Gerd-Anne med at vaske tøj mens drengene sætter udstyret op. Efter en time er vi endelig klar. Jeg stiller mig så man ikke kan se mig og drengene begynder at snakke. "Hallo everybody, we are Marcus and Martinus" starter de "I have a news I wanna tell you " siger Martinus så "I've got a girlfriend" jeg kan næsten hører hvordan fansene vil gispe når han siger det. "She's actually sitting right opposite me now" siger han og smiler, jeg rejser mig op og går hen og giver ham et kram og sætter mig så ned ved siden af ham "there she is" siger Marcus og griner "hi everyone I'm Julie, Martinus girlfriend" martinus nikker bekræftende da jeg siger det. Vi snakker lidt om nogle forskellige ting og så afslutter vi videoen. Martinus sætter sig til at redigere mens Marcus og jeg hjælper Gerd-Anne med aftensmaden. Vi sætter os til bords og snakker som vi plejer da Gerd-Anne pludselig siger "når jo Julie du er blevet meldt ind på skolen her i Trofors, så er i klar til på mandag" på mandag, Fuck ik skole igen allerede. Efter vi har spist ligger vi videoen op. Efter to minutter er der mindst 100 kommentarer, nogle er søde heldigvis, men størstedelen er dårlige som "hun gør det kun fordi du er kendt" "du har fortjent langt bedre" "Fuck hende, hun ligner en luder" "Fuck af din kælling". "Det passer ik det de skriver om dig" siger Martinus og nusser mig på ryggen. Uden Martinus ville jeg nok ik have klaret alt det hate.........
Lidt kort kapitel, sorry ❤️
Stem og kommenter hvis i vil have mere 🙈❤️
CZYTASZ
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
FanfictionJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....