Jeg vågner "gode venner" den sætning har kørt rundt i mit hoved siden i går. Jeg går ud på badeværelset og tager mig et bad. Tankerne flyver rundt i mit hoved, hvad mente han med "gode venner". Jeg skynder mig at tage noget tøj på.
Julie's tøjJeg går ned og spiser morgenmad. Gerd-Anne står og snakker i telefon. Jeg sætter mig ved bordet. "Okay nu skal i hører her, Min veninde er blevet syg og indlagt på et hospital i Oslo. Jeg bliver nød til at tage hen og besøge hende. Emma du skal hjem til Mille, men Julie du bliver nok nød til at tage med Marcus, Martinus og Kjell-Erik til Sverige." Jeg nikker "men der er jo kun 3 senge" indvender Marcus "så må to af jer dele" svarer Gerd-Anne. Jeg løber op og pakker. Efter en halv time er jeg klar. Vi kører til Oslos hvor vi skal overnatte. Jeg sidder i midten med Marcus og Martinus på hver side. De første par time sover jeg ( op af Martinus) men til sidst kan jeg ikke sove mere. Jeg sætter min playliste på og tjekker så Facebook. Selvfølgelig kommer der et opslag frem fra den fangruppe med Marcus og Martinus jeg er med i. Martinus har selvfølgelig lagt mærke til det "når så vi har en fan her" griner han "vil du have et billed" griner han endnu højere. Han snupper min mobil og tager et billed på snap, og før jeg ved af det er det på min mystory. "Martinus, jeg har altså massere af mmveninder" siger jeg lidt irriteret "så for de også lige er billed af mig" griner han tilbage. Jeg giver ham en lammer, og så begynder han ellers at kilde mig. Han stopper først da Marcus råber at hvis vi skal vise vores kærlighed så må vi gøre det der hjemme. Vi bliver begge helt røde i hovedet og tier stille. Da vi er fremme ved Oslo sætter vi lige Gerd-Anne af og kører så hen til vores hotel. Jeg skal sove alene på mit eget værelse. Vi går ned i restauranten og spiser. der er ingen fans endnu, men de opdager sikkert at de er her. Jeg havde ret, for da vi skal op til vores værelse står der to fans. Marcus og Martinus tager lige et hurtigt billed med dem. Det ser ikke ud til de har opdaget mig, så jeg går bare stille op på mit værelse. Jeg falder hurtigt i søvn og vågner ikke før morgnen efter. Jeg tager tøj på og lægger makeup.
Julie's tøjVi kører ud mod lufthavnen. Der mødes vi med Marcus og Martinus bodyguards. Også flyver vi ellers bare mod Stockholm. Jeg sidder ved siden af Marcus. Kjell-Erik kommer ned og forklarer at jeg går først ud og ind i bilen så der ikke er alt får mange fans der opdager mig. Da vi er landet og har hentet vores bagage går jeg ud. Der står nok 100 fans og skriger. Jeg skynder mig igennem dem og ud i bilen. Der går lige et par minutter før jeg får overbevist chaufføren om at jeg ikke bare er en fan, men han lader mig komme ind til sidst. Efter 10 minutter hører jeg en masse skrig og før jeg ved af det åbner døren og ind sætter m&m, deres bodyguards og Kjell-Erik. Danserne kommer først i aften. Uden foran hotellet står der et par fans, de kigger underligt på mig, men får hurtigt travlt med at tage billeder med m&m. Vi går op på vores værelse, men der er kun to senge til fire personer. Det ender med at Martinus og jeg skal sove sammen og Marcus og Kjell-Erik skal sove sammen. Martinus siger hurtigt "helle for venstre" jeg griner og lægger mine ting i højre side af sengen. Vi går ned og spiser aftensmad. Da vi er færdige går vi op på værelset igen. Jeg tjekker insta og ser at et billed af mig foran hotellet er blevet delt. Jeg går ind på fangruppen på Facebook. Der er der blevet lagt en hel masse opslag op omkring mig. Nogle er gode og siger jeg passer godt sammen med m&m, mens andre er dårlige og hvor der står at jeg m&m har fortjent meget bedre end mig. En tåre triller stille ned af min kind, det er ufatteligt hårdt at læse hate. Tænk der er nogen der for det vær dag. Martinus kommer hen og tørre tåren væk fra min kind "hvad er der galt" spørger han jeg viser ham opslagene, han krammer mig og mine tårer for frit løb. Jeg falder i søvn i Martinus trygge arme...
Et langt kapitel, håber i kan lide når kapitlerne er lidt længere 😁❤️
Tusinde tak for 1k læsere, i må meget gerne dele historien ❤️
Stem og kommenter hvis i vil have mere 🙈❤️
YOU ARE READING
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
FanfictionJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....