I radioen

1.1K 39 7
                                    

Jeg vågner helt klistret op af Martinus. Jeg lister stille hen til vinduet og kigger ud. Der ligger fans også selvom klokken kun er 7. Jeg går ud på badeværelset og låser døren, jeg tager mig et dejligt langt bad. Da jeg er færdig tager jeg tøj på og lægger makeup.
Julie's tøj

Jeg går ud fra badeværelset og sætter mig i sengen

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Jeg går ud fra badeværelset og sætter mig i sengen. De andre sover stadig så jeg tager bare min mobil og tjekker de sociale medier. Jeg logger ind på snap og ser jeg har fået virkelig mange snaps efter Martinus lagde det der billed op. Jeg skriver bare på My story.

Martinus vågner og kigger på mig "er du okay " jeg nikker og han krammer mig

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Martinus vågner og kigger på mig "er du okay " jeg nikker og han krammer mig. Jeg går ned og spiser morgenmad mens de andre tager tøj på. Jeg tager min MacBook frem og tjekker Facebook. Efter en halv time kommer de andre ned. Kjell-Erik fortæller at drengene skal i radioen. Da vi har spist skal vi bare afsted hen til radiostationen. Vi tager en bagudgang, så vi ikke skal igennem alle fansene.  Da vi er fremme bliver m&m taget med ind i et rum mens vi andre bliver vist ind i et andet. I rummet er der en sofa, et bord , nogle stole og en radio. Jeg sætter mig i sofaen og Kjell-Erik tænder for radioen. Der bliver spillet elektrisk og jeg kommer vist til at synge lidt med. Endelig kommer drengene på. En dame stiller nogle spørgsmål og de svarer. "Er i forelskede" spørger damen midt hjerte hamrer afsted. "Jeg er ikke er du Martinus" siger Marcus, efter et par sekunders stilhed svarer Martinus "jeg har et godt øje til en" damen siger " det lyder da dejligt, kan hun lide dig" Martinus svarer "det ved jeg ikke " damen stiller nogle andre spørgsmål, men jeg lytter ikke længere det eneste jeg kan tænke på er om det er mig han har et godt øje til. Da de er færdige kommer de ind til os. Kjell-Erik roser dem og siger de gjorde det godt. Så tager vi ellers bare hjem. Jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge Martinus om hvem det er han har et godt øje til, så jeg lader bare vær. Fansene skriger da m&m går ud af bilen. De kigger alle chokeret da de ser mig. Nogle af dem tager billeder af mig mens andre giver mig dræber blikket. Det gør ondt virkelig ondt når folk hater på en...........

Sorry for det er langtid siden jeg sidst opdateret ❤️

Håber i kunne lide kapitlet, der kommer måske et til i dag 😱❤️

Stem og kommenter hvis i vil have mere 🙈❤️

The best summer ever ( Marcus and Martinus) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ