Jeg vågner , det mandag, min første skoledag i Norge. Jeg finder noget tøj og lægger makeup.
Julie's outfitJeg kigger mig i spejlet. Ansigtet jeg ser er det samme som for 2 måneder siden, men alligevel er alting forandret. Jeg har fået en fantastisk kæreste, jeg er blevet forældreløs og så har jeg fået en ny familie. Det har nok været den bedste sommer nogensinde også selvom jeg mistede min familie. Jeg går ned og spiser morgenmad sammen med min familie. Efter morgenmaden går vi afsted til skolen. I skolegården ser Marcus og Martinus hurtigt deres venner,siger farvel til mig og går så hen til dem. Og her står jeg så i en skolegård i Norge, fedt. Jeg går sådan lidt i panik og er lige ved at græde, da jeg får øje på Sofie og Clara. Jeg skynder mig over til dem. "Hej Julie" siger Clara som står og snakker med en pige, jeg kigger lidt forvirret på dem "årh det her er Signe, det tredje medlem af trekløveren" siger Clara og jeg ser endnu mere forvirret ud "når jo trekløveren er det vi bliver kaldt da vi tre altid er sammen, men vi kan selvfølgelig godt gøre det til en firkløver igen" siger Clara "igen?" Siger jeg spørgende "Alma" svarer Sofie og de andre kigger ned. Klokken ringer heldigvis ind og vi går ind. De andre skal hen til klassen mens jeg skal hen til kontoret. Skolen er lidt svær at finde rundt i så jeg farer lidt vildt, men heldigt for mig er der en der er kommet lidt for sent. "Øh undskyld ved du hvor kontoret er" pigen vender sig om og svarer "øh og hvorfor skulle jeg så hjælpe dig?" Jeg er næsten helt mundlam "fordi jeg er ny og jeg aner ikke hvor kontoret er" svarer jeg "søde skat, jeg hjælper ikke kærestetyve" siger hun og vifter håret tilbage og går så væk. Jeg står bare med åben mund, da en stemme siger "ik tag dig af hende, hun er dum som en dør så hun ikke nogen trussel" jeg kigger i retningen af hvor stemmen kom fra. En pige med sort hår og kun iført sort tøj står i hjørnet "kontoret ligger den vej" siger hun og peger ned af en gang. "Tak" siger jeg og går hen til kontoret. Inspektøren giver mig mit skema og bøger. Jeg skynder mig hen til klasseværelset. Da jeg står foran klasseværelset krydser jeg fingre få at Martinus, Marcus, Clara og Sofie sidder bag døren. Jeg åbner den og hele klassen drejer hovedet og kigger op på mig. "Du må være Julie" udbryder læren efter et par sekunders stilhed. Jeg svarer "ja" og læren kigger ud i rummet efter en ledig plads, til mit store hel er der en plads fri ved siden af Sofie. Læren peger på den og siger "set dig ved siden af Sofie" jeg smiler hele vejen hen til min plads. I frikvarteret fortæller jeg om episoden med pigen "det klart hun ik ville hjælpe dig, hun er medlem af Lindas squad" siger Clara og Signe siger "Amalie hedder hun og den anden hedder Ida" jeg ser dem gå forbi med deres korte nederdele og blonde hår. "Hvem er så hende der" siger jeg og nikker i retningen af pigen i det sorte tøj fra tidligere "årh det er Rose eller kokain blomsten som hun bliver kaldt" siger Signe "er hun på stoffer" siger jeg og de nikker alle "hold dig langt væk fra hende, hendes far sidder i fængsel for et mord og hendes mor er gift med en der sælger stoffer" siger Clara og kigger på rose som om hun er gift. Resten af skoledagen går fint og vi tager hjem til Sofie efter skole. Da jeg kommer hjem spiser jeg aftensmad med de andre. De spørger ind til min skoledag og jeg fortæller dem det hele, men jeg undlader da at fortælle om episoden i morges og vores snak i frikvarteret......
Jeg afslutter snart historien❤️❤️
Stem og kommenter hvis i vil have de sidste par kapitler 😱😂❤️
YOU ARE READING
The best summer ever ( Marcus and Martinus)
FanfictionJulie er en 15 årig pige der er kæmpe fan af Marcus og Martinus. I sommerferien skal hun på en slags sprogrejse i Norge. Hun skal bo hos en norsk familie, men det ikke en helt normal familie da to af børnene er superstjerner....