Badning

1.3K 56 3
                                    

Jeg vågner I MIN EGEN SENG. I dag skal vi ud og bade i søen. Jeg er måske ikke lige den største vandhund. Men jeg kan rigtig godt lide at sole mig. Jeg lader vær med at gå i bad, da vi jo skal ud og bade.
Julie's tøj

Jeg går ned og spiser morgenmad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg går ned og spiser morgenmad. Kjell-Erik og Gerd-Anne skal ikke med ud og bade. Gerd-Anne har lavet en kurv med mad og drikke. Nede ved søen er der ikke nogle mennesker endnu. Vi pakker tingene ud og jeg lægger mig på mit håndklæde, mens de andre går i vandet. Der kommer nogle andre, en pige på min alder og hendes lillesøster. Pigen spørger om hun må ligge ved siden af os. Selvfølgelig må hun det, hun virker ret sød. Vi begynder at snakke og jeg finder ud af at hun hedder Sofie.
Sofie

I mens vi snakker kommer Marcus og Martinus op og spørger om vi ikke skal med i vandet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


I mens vi snakker kommer Marcus og Martinus op og spørger om vi ikke skal med i vandet.  Jeg ryster på hovedet og siger at jeg har det fint her, det samme gør Sofie. Pludselig løber Martinus hen til mig og Marcus løber hen til Sofie. De løfter os op og bærer os i brude stilling ud til vandet. Jeg skriger da Martinus kaster mig i. Vi flækker alle af grin. Jeg skynder mig mens Martinus stadig griner, at sprøjte vand på ham. Det ender med en vandkamp mellem mig og Martinus. På et tidspunkt bliver vi enige om at gå op og spise noget frokost. Sofie fortæller at der er fest hos en hendes veninder på fredag og vi er inviteret. Marcus takker ja rigtig hurtigt ( jeg tror måske der er nogle der har noget kørende). Efter vi har spist tager vi hjem da vi alle er rigtig trætte. Jeg når lige at få Sofies nummer, vi aftaler at vi vil skrive sammen. Da vi kommer hjem, løber vi alle om kap om hvem der kommer først ud på badeværelset. Jeg vinder, men før jeg når at gå ind smuttet Marcus ud på badeværelset. Martinus står bare ved siden af og griner. Da jeg endelig har fået taget et bad, sætter jeg noget netflix på og lægger mig under dynen. Lige midt i der hvor A (pretty little liars) bliver afsløret skal Martinus selvfølgelig lige komme ind. "Martinus gå ud det den aller vigtigste scene" råber jeg, han griner bare og sætter sig op i sengen til mig. Jeg skriger og klamrer mig til Martinus da der sker noget uhyggeligt. Han griner bare og ryster på hovedet. Det ender med at jeg falder i søvn på Martinus skød. Han vækker mig først da vi skal spise. På vej ned af trappen kan jeg ikke tænke på andet end hvor dejligt det var at ligge på Martinus skød......

Hvis historien for 5 stjerner i dag ligger jeg et nyt kapitel op. Så hvis i gerne vil have det så stem 🙈❤️

Hvis i har noget jeg kan gøre bedre så skriv det i kommentaren eller skriv det privat ❤️

Tak fordi i læser med ❤️

The best summer ever ( Marcus and Martinus) Where stories live. Discover now