Figyelmeztetés: aki nem bírja a "durvább, véres dolgokat",annak ezt nem ajánlom, mert nem szeretnék senkinek sem rosszat. Bár nem lett olyan brutális, de gondoltam azért szólok, hátha valaki nem bírja az ilyet. :)
'Öld meg őket'
'Vedd el az életüket'
'Oltsd ki létezésük lángját'Hangok. Kísértetek. Kántálások.
Melyeket Jin egy hónapja hall a fejében. Melyek az őrület határára taszították. Melyeknek köszönhetően elkezdett félni saját magától.A hangok mindig akkor jönnek el hozzá, amikor védtelen. Amikor nem tudja uralni a testét, és a tetteit. Amikor alszik.
Az egész annak a napnak az éjszakáján kezdődött, amikor Jin úgy döntött, Istennek szenteli az életét. Mert vétkezett. És nem, ő nem tudott ezzel a vétekkel együtt élni, így Istenhez fordult megbocsájtásért.
Ám ahelyett, hogy lelki felszabadulást kapott volna, az élete pokolba fulladt.
Hiába jár el minden nap a templomba; hiába van jelen minden Isten tiszteleten; hiába olvassa a Bibliát, nem kap feloldozást.
Ehelyett hangokat kap, amik arra sarkallják Jint, hogy ölje meg. Hogy ölje meg a barátait.Tiltakozik ez ellen, és mindent megtesz azért, hogy távol maradjon a barátaitól.
Ám a barátai keresztül húznak számításain, akik nem is tudnak a nyomasztó hangokról, és nem tágítanak Jin mellől. Mert vigyáznak rá, mintha a testvérük lenne.'Nem is Isten házába léptem be, hanem a poklot őrző kaput nyitottam ki'-ezt gondolja magában Jin, ahogy a lefekvéshez készülődik.
Fél. Fél elaludni. Nem akarja hallani a hangokat. Nem akar bántani senkit. Nem tudja, mit tegyen.
És hiába próbálja meg még az ébren töltött időt elnyújtani, nem bírja sokáig. Szemei elnehezednek, és ahogy lehunyja őket, az álmok sötétsége rögtön elnyeli Jint.''Egy tisztás. Egy tisztás zöldellő pázsittal, tarkán nyíló virágokkal, ragyogó napsütéssel. Egy fiú, kinek rózsaszín fürtjei szinte elvesznek a színes virágok kavalkádja között. A fiú, ki most vétkezik. Ki nem méri fel tette maradandó következményeit. Ki nem gondol a holnapra.
Aztán jönnek a felhők. A gyönyörű tisztást beárnyékolja a szürke felhők árnyéka. A virágok elhervadnak, a pázsit hamuban virít a föld felett, mintha megégették volna.
És jönnek. Jönnek, és megbüntetik a fiút. Nem hagyják annyiban, amíg méltó büntetését el nem nyeri. A fiú küzd. Küzdeni próbál. Ám gyengének bizonyul, és alul marad a csatában. Büntetése rosszabb, mint a vétek, amit elkövetett.'Jin ordítva ébred fel álmából. Zihálva veszi a levegőt, és rózsaszín hajtincsei izzadtan tapadnak homlokához. Szíve lüktetve dobban.
-Hyung, mi a baj? Rosszat álmodtál?-kérdezi selymes hangon Namjoon.
Jin elnéz az irányába, és meglátja Namjoont. Namjoont, kinek szeme vérben fürdik.-Jin, itt vagyunk, nem lesz semmi baj-nyugtatja meg Jint Taehyung.
Jin Taehyung felé kapja a tekintetét. Taehyung felé, kinek feje félig elválik a nyakától, ahogy egy mélyen ülő hosszú vágás még a helyén tartja.-Nyugodj meg, Jin-biztatják Jint a többiek.
Jin most feléjük néz. Ott van. Jungkook, akinek mellkasából szivárog a vér. Jimin, akinek fejéből ömlik ki a piros folyadék. Hoseok, akinek hátából egy balta áll ki. Yoongi, akinek testét vizes föld borítja.-Ne, ne, ne, ne...-Jin a fülére tapasztja a kezét, majd sikítozni kezd.
Jin sikítozva ébred fel. Csapkod az ágyán, és könnyei kicsordulnak.
Ilyen súlyos még sosem volt a helyzet. Ilyen durva álma még nem volt.
Szapora lélegzetvétele akkor sem lassul le, amikor sikerül felfognia, hogy felébredt. Hogy már nem alszik.Odanyúl az éjjeli szekrényén álló kislámpához, és felkapcsolja azt.
Bár ne tette volna.
A szeme előtt a padlón hever egy kés. Egy kés, aminek hegye véres.
Nyugtalan lesz. Több, mint nyugtalan. Traumatikus állapotba kerül. Aztán szemét tovább vezeti a padlón.
A kés mellett nem messze egy pisztoly. Egy pisztoly, mellette töltényekkel.
Egy balta, melyet szintén a vöröslő folyadék színez meg.
Egy ásó. Egy ásó, mely vizes földdel van tele.Jin a haját tépi. Sír. Csapkod. Tombol.
'Elnyerted méltó büntetésed. Most már felszabadulhatsz'-a hangok Jin fejében szólaltak meg. A hangok, amik most ébren jöttek el hozzá. A hangok, amik megölték a barátait.
ESTÁS LEYENDO
Beyond the words
FanficKéne valami szöveg, ami megfogja az idetévedő olvasót, de semmi menő nem jut az eszembe. Ez szomorú.