Díj • 1

185 12 5
                                    

Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat k_lianna4-nek! Puszillak innen is!♡♡😘
Nagyon meglepődtem, hiszen nem számítottam arra, hogy ez a könyv megérdemel egy díjat, de nagyon örültem neki! :)

10 tény rólam:

1. Nagyon romlékonyak a fogaim.
2. Zabkását szoktam vacsorázni. Most nyáron szoktunk rá a húgommal. :)
3. Utálom, ha egy szobában fel van kapcsolva a villany.
4. Elméletileg jövőhéten kapok egy kiscicát hihi.
5. A twitteremet csak a BTS miatt használom. :DDD
6. Kezdek beleszeretni a SHINee-ba is, ajjaj.
7. Régebben nagyon durván ask.fm függő voltam, mára már a jelszavamat se tudom.
8. Nagyon ki tud borítani, hogy ha találkozok valakivel, és elkezdi a telefonját nyomkodni, de úgy rendesen. Olyankor bánom meg, hogy belementem a találkozóba.
9. A filmek miatt nagyon sokáig azt hittem, hogy Las Vegasban mindig éjszaka van. XDDD
10. Nem bírom a veszekedést. Hamar elfogy a türelmem, és hamar el is kezdek sírni, amit egy jó adag kiabálás előz meg. Előre sajnálom a jövőbeli barátomat lol.

Válaszaim a kérdésekre:

1. Íráson kívül mivel szoktál még foglalatoskodni?

Olvasás, anime/sorozat/filmnézés, illetve youtubeozás. Azt nagyon intenzíven. 😅😅

2. Kedvenc süteményed?

Nincs.

3. Van valami, ami allergiás/érzékeny vagy?

Elvileg valami fűfélére, de a mai napig nem tudom a nevét. :/

4. Mit gondolsz az öngyilkosságról?

Hm, ez egy igazán összetett kérdés. Mindenféleképpen ellene vagyok és egyáltalán nem támogatom, ugyanakkor..megtudom érteni azokat is, akik emellett döntenek.

5. Van olyan ismerősöd, akit te vittél bele a kpop világába?

Sajnos nincs. :(
Vagyis egyik barátomnak mutattam pár kpop zenét, és azok tetszettek neki, de ennyi. :(

6. Sportolsz valamit? Ha igen, mit és mióta?

Testnevelés óra, lassan 12 éve.
Óó igen.

7. Mit jelent számodra az a kifejezés, hogy "őszinte szeretet"? Mi jut róla eszedbe?

Húúú ez egy nagyon szép kérdés.
Aztaa már nagyon sokszor újra kezdtem a válasz írást, de egyszerűen képtelen vagyok kifejezni magam. Pedig a kérdés nagyon tetszett.
Hmm..talán (egyrészt) azt, hogy elfogadjuk a másikat úgy ahogy van, és teljesen mindegy, hogy mennyi hibája van, teljesen mindegy, hogy hányszor bántott meg minket, mert még mindig szeretjük. Először ez jutott eszembe. :)

8. Milyen embernek tartod magad?

Érzelmileg gyengének és instabilnak.

9. Van olyan dátum, ami sokat jelent neked? Mi az és miért? (Ha személyes, nem szükséges leírni)

Amikor megszületett a húgom.
Amikor megismerkedtem a legjobb barátnőmmel.
Amikor ARMY lettem.

10. Barátkozós típus, vagy inkább zárkózottabb vagy?

Barátkozós. *-* (Igen, ha bárki rám akarna írni, nyugodtan megteheti, mert szívesen ismerkedek:3)

Kérdéseim:

1. Mi az a téma, ami a legérzékenyebben érint? (Ha nem szeretnéd, nem muszáj leírni)
2. Mi az a dolog, amit nem szeretsz, ha megkérdeznek tőled?
3. Belemennél egy vakrandiba, amit a barátaid szerveznének? (Lol én tuti szétszívatnám így a barátaimat)
4. Törjön ki a zombi apokalipszis, vagy inkább szállják meg a Földet az űrlények? Melyik és miért?
5. Hány éves korodig szeretnél élni és miért?
6. Mik a kedvenc lány és fiú neveid?
7. Szoktál még mesét nézni? Ha igen, mit?
8. Mi az, ami a legjobban irritál az ellenkező nemben?
9. Mit vennél, ha valaki eléd állna, és azt mondaná, hogy bármit vehetnél, mert majd ő kifizeti, bármennyibe is kerülne?
10. Melyik a kedvenc öltözködési stílusod?

A díjat kapja:

BiusHoran : piece of mind - megérdemled, mert bámulatos írónak tartalak.
SeoYeonUnnie : Valaki elment - a mindennapi boldogsághormonjaim közé a tartozik a munkásságod. Egyszerűen imádom, amit csinálsz.
-liliofthevalley : hangjaim - egyből elolvastam az összeset, és annyira bánom, hogy csak ma találtam rá a műveidre. 

Beyond the wordsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang