Izmos flört • Jihope

587 70 1
                                    

-Jimin, gyere már-sürgeti Hoseok az ajtóban várva Jimint.
-Itt vagyok, na. Bocsi, de a kedvenc dezodorom nélkül nem megyek sehova-mutatja fel Jimin büszkén az imént említett kedvenc dezodorát, majd beleteszi a sporttáskájába.
-Komolyan, mint egy lány-indul meg szemforgatva Hoseok.

Jimin mögötte bezárja a feketére festett bejárati ajtót, majd a lépcsőkön trappolva elindulnak az edzőterembe.

Fél éve annak, hogy együtt edzenek a közeli edzőteremben. Őszintén szólva itt is ismerték meg egymást, és azóta mély barátságot ápolnak.
De persze nem csak az edzés az egyetlen közös bennük. Mindketten táncolnak, és már fontolóra is vették, hogy talán alapíthatnának egy duót. Hoseok és Jimin, a két izom táncos.
A név választást hagynák utoljára, tekintve, hogy egyikük sem valami kreatív ilyen téren.

-Kockahasú lábtengők?-kérdezi elmélkedve Jimin, miközben sorra hagyják el a házakat.
-Lábtengők? Most komolyan? Ennek a szónak egyáltalán mi a jelentése?-"háborodik fel" Hoseok Jimin idióta ötletein.
-Jó, jó várj. Akkor..jó testű táncparkett koptatók? Vagy..bicepszes csodalábúak?-kérdezi sorjában Jimin, mert Hoseok eddig minden egyes ötletére vágott egy grimaszt.

Hoseok magában elmondott egy imát, amiért végre megérkeztek az edzőterembe, és így nem kell hallgatnia Jimin förtelmes agymenéseit a név választás terén.

Külön terem van lefoglalva számukra, így senki nem háborgathatja őket. Mindketten előveszik a vizes kulacsukat, majd Hoseok elfoglalja a futópadot, Jimin pedig a súlyzókhoz megy.
A súlyzókhoz, ahonnan tökéletes kilátása nyílik Hoseok kidolgozott testére.

Örlődik magában. Eddig még nem sikerült eldöntenie, hogy tetszik-e neki Hoseok, vagy csak a látványába szerelmes. Addig nem is fog lépni, amíg erre "rá nem jön".

Hoseok már egy ideje fut a futópadon, de még mindig bírja. Épp elnéz Jimin irányába, mikor észreveszi, hogy barátja őt bámulja. Vagyis az átizzadt trikóját, és a nadrágjából kikandikáló izmos lábszárát.
Elejt egy ravasz mosolyt, majd hirtelen leveti a trikóját, ami csuromvizesen landol az edzőterem hideg padlóján.

-Neked is van ilyen jó tested, Jimin-szól oda Hoseok, mert látta, hogy Jimin nyelt egyet, ahogy Hoseok felfedte kockás hasát.

Jimin ledermed ijedtében, így inkább elfordul, és a terem végét bámulva emelgeti tovább a súlyzókat.
Nem is néz oda többet, csak amikor hallja, ahogy a futópad leáll.

Óvatosan oda lopja tekintetét, és látja, ahogy Hoseok vizet juttat a szervezetébe.
Ahogy az izzadságtól nedves nyakát figyeli, akaratlanul is megnyalja alsó ajkát. Ő is szomjas lett. Szomjas lett Hoseok testére.
Gyorsan észhez téríti magát, ahogy Hoseok elindul felé, még mindig félmeztelenül. Trikóját hanyagul ott hagyja a futópad mellett.

-Nem gond, ha csatlakozom?-kérdezi pimaszul Hoseok, majd leülve ő is emelgetni kezdi a súlyzókat.

Jimin próbál lazán viselkedni, így nemtörődöm stílusban megvonja a vállát.

Kis idő múlva Hoseok megszólal, mikor már megelégelte a csendet.

-Te nem veszed le a pólód?-kérdezi Hoseok természetes hangsúllyal.
Jimin erre csak csodálkozva lenéz barátjára.
-Mármint, neked nincs meleged? Eléggé forró itt a levegő, nem gondolod?-folytatja tovább Hoseok.

Jimin nem tudja, hogy mi a szándéka Hoseoknak.
Mit akar ezzel mondani? Mire akar célozni?
De Jimin úgy dönt, beszáll a játékba. Megacélozza magát.

Helyére teszi a súlyzókat, majd farkasszemet nézve Hoseokkal leveszi fekete pólóját, és direkt Hoseok elé dobja.
Épp hajolt volna le, hogy újból kezébe vegye a súlyzókat, amikor két kezet érzett meg izzadt testén.

-Tudom, hogy te is akarod-suttogja Hoseok Jimin fülébe, majd gyengéden ráharap a fülcimpájára.

Jimin beharapja ajkait, ahogy Hoseok a nyakát puszilgatja. Nem tudja, hogy mi ez az egész, de nem is akarja. Most élvezni akarja a kialakult helyzetet.
De azért szembe fordul Hoseokkal, és mélyen a szemébe néz.

-Valamelyikünk sérülni fog. Tényleg ezt akarod?-kérdezi kétkedve Jimin.
-Szerinted azért csinálom, mert bántani akarlak? Kívánlak Jimin. Akarlak. Érezni akarom a bőrödet a bőrömön. A leheleted az ajkaimon. Az érintésed a testemen-feleli Hoseok, miközben kezével óvatosan átöleli Jimin derekát.

Jiminnek több se kellett. Hoseok ajkainak esett.

Beyond the wordsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang