2.rész: Ember rablás(1.rész)

92 4 4
                                    


Egy hét telt el azóta, hogy sikeresen megoldottam egy gyilkossági ügyet. Azóta nem jelentek meg bevillanások, ami eléggé nyugtalanított. Még mindig nem sikerült kiderítenem, hogy pontosan miért jöttek elő ezek a bevillanások. Ráadásul beteg is lettem, szóval rosszul kezdődött a napom.

- Ainosuke, kelj már fel! - rángatott ki anyám az ágyból, én pedig nyöszörögve felkeltem.

- Nem érzem jól magam! - dörzsöltem meg a szememet. Anyám erre odajött hozzám és a homlokomra tette a kezét.

- Lázad van, így nem mehetsz iskolába! Most mihez kezdjek? Így nem hagyhatlak téged egyedül!

- Ne aggódj miattam, jól leszek! Menj csak nyugodtan!

- Megvan! Felhívom Hoshikawa nyomozót, ő biztosan fog rád vigyázni!

- Mióta van meg a száma? Különben is, ő most éppen dolgozik, nincs ideje bébiszitterkedni. Anya nem vagyok már gyerek, meg leszek egyedül is. Megígérem, hogy vigyázok magamra!

- Rendben van, de ha bármi baj lenne, akkor szólj nekem világos? - bólintottam egyet, majd az útjára engedtem. Teljesen egyedül voltam, illetve mégsem, hisz a kutyánk Rin is ott volt velem.

- Rin, most mégis mit csináljunk? - vettem fel a földről, a kicsi barna kutyát. Elég rossz passzban voltam, ezért jobbnak láttam, ha elmegyek lepihenni. Egy pillanatra azonban megszédültem és a földre estem. Ekkor újabb képek jelentek meg a szemem előtt. Egy lány, egy kutya és úgy 300.000 yen. A három dolog egyáltalán nem kapcsolódott egymáshoz, ezért eléggé elkeseredtem. Ekkor eszembe jutott, hogy anyámnak megvan Hoshikawa nyomozó száma, talán ő majd segít nekem. Szerencsére anyám otthon hagyta a mobilját, én pedig gyorsan felhívtam a nyomozót.

- Sayama San mi történt?

- Ainosuke vagyok. Ide tudna jönni sürgősen?

- Sajnálom, de épp egy nyomozás közepén vagyok!

- Épp ezért kell idejönnie! Megint láttam valamit!

- Azonnal ott vagyok! - erre kinyomta. Igyekeztem összekapni magamat, hogy ne látszódjon milyen ramaty állapotban vagyok. Nemsokára meg is érkezett a nyomozó.

- Hoshikawa nyomozó, jó, hogy itt van!

- Ainosuke Kun, jól érzed magad?

- Igen, csak kicsit beteg lettem. Itt  van amiket láttam! - megmutattam neki a füzetembe rajzolt képeket, mire a nyomozó elsápadt.

- Ez az a lány, aki nemrégen tűnt el. Most az ő ügyében nyomozunk. A kutyát és a pénzt viszont nem értem.

- Mi van, ha a lányt elrabolták, a pénz pedig a váltságdíjat jelöli?

- Ebben van valami. De ezzel nem megyünk semmire!

- Mi a neve a lánynak?

- Hongo Megumi!

- Jöjjön velem nyomozó, azt hiszem tudom ki segíthet! - eszemben jutott, hogy Ryuji ért az ilyenekhez, talán ő majd segít nekünk. Bementünk az iskolába egyenesen ahhoz a teremhez, ahol Ryuji tanul. Kettőnknek van egy titkos jelszava, ami három kopogásból állt. Ryuji, mivel abszolút hallása van, meghallotta és kijött hozzánk.

- Ainosuke Senpai történt valami?

- Ryuji, utána tudnál nézni egy lánynak Hongo Megumi - nak?

- Hongo Megumi? Ő az egyik osztálytársam. Úgy hallottam hogy néhány napja eltűnt. Mégis miért érdekel téged ennyire?

- Majd később elmesélem. Nos, tudnál segíteni?

Misztikus nyomozóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora