Ben bunu ship olarak algılıyorum ve NaegixKirigiri, SoniaxTanaka, NanamixHinata, MondoxChihiro, OwarixNidai, AsahinaxSakura, TogamixFukawa arasından bir seçim yapmayacağım direk PekoxKuzuryuu!!!
Pekoyama Peko
Küçük efendiyi ne pahasına olursa olsun koruyacağım. Onun yanında benim hayatım değersiz. Ben sadece onun kullanacağı bir silahım. Hayatımı ona adıyorum. Tüm benliğim ona ait.Bu düşünceler aşılandı bana ve bu düşüncelerle yaşıyorum. Hayatımın nihai kuralı. Ve asla yolumdan dönmeyeceğim.
Kuzuryu Fuyuyiko
Tek ihtiyacım olan o. Yandaşım olarak, aradaşım olarak, kardeşim olarak. Peko olmadan yaşamak istemiyorum. Her daim yanımda olmasını istiyorum. Benimle gülmesini istiyorum. Ağladığında sırtını sıvazlamak istiyorum. Sonsuza dek, hayatımın sonuna dek onunla kalmak istiyorum.-
Dojoda kılıç antrenmanı yapan Peko, kapının eşiğinden izlendiğinin farkında değildi. Kuzuryu, kızın tüm hareketlerini inceliyordu. Güçlü ve zarif. Ama kimse düşüncesin söylemesine izin vermezdi. Söyleyebilmeyi öyle çok isterdi ki.-
Aileler arası bir çatışmaya giden Kuzuryu, en güçlü silahını düelloya çıkarma teklifini aldı. Hayır demek, korkaklık anlamına gelir ve de Peko'ya güvenmemektir. Kazanacağı aşikar olan kız, kılıcını eline aldı. Ama ona zarar gelmesini istemiyordu.Düello sonunda karşı ailenin silahı ölümün kıyısına gelmişti. Peko mutlak galipti. Kuzuryu da rahatlıkla nefes alabildi.
-
"Küçük efendi. İyi misiniz? Bugün fazla kararsız görünüyordunuz. Beni, en güçlü silahınız olarak, hiç düşünmeden tehlikeye atabilirsiniz. Sizi hayal kırıklığına uğratmam.""Sorun o değil. Pek iyi hissetmiyorum. Biraz dinleneceğim. Sen de kendine iyi bak."
"Elbette." Peko odasına gitmek için döndü. Neden söyleyemiyor? Hemen yanı başındayken diyebilmeli. Rahatça içini açmalı. Yarın bir gün böyle bir fırsatı yakalayamayabilir. Eğer öyle olursa...
Kuzuryu kızın kolundan tutup kendine çevirdi ve sıkıca sarıldı. "Küçük efendi?"
"Peko! Bana söz ver. Beni asla bırakmayacaksın. Durum ne olursa olsun. Sensiz yapamam. Silahım olarak değil. Ben seni seviyorum." Kızın kollarını sırtında hissedince Kuzuryu'nun gözünden bir damla yaş indi.
"Sizi asla bırakmayacağım. Çünkü siz de benim için çok değerlisiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danganronpa 20 Günlük Meydan Okuma
FanfictionDanganronpa serisini için yazılmış bir challenge kitabı, bana verilen başlıklardan hikayeler yazacağım. Umarım beğenirsiniz~