6 maanden later........
We zijn al lang terug van onze huwelijksreis en het was een reis die ik nog steeds niet heb vergeten I LOVE IT 😍.
Ik stond vroeg op en zag dat zakaria er niet is, hij gaan werken. Ik loop naar de badkamer en fris me een beetje op, ik deed een huiskleed aan en ga ontbijt maken voor mezelf.
Deze laatste week moet ik vaak naar wc gaan en heb veel last van me onderbuik en ik wordt te snel moe ffff........ ik heb een afspraak gemaak bij de huisarts en ik moet er zo meteen naartoe gaan dus ik kleed me alvast om.
Ik trek gewoon weer een bordeaux kgimaar aan en doe mijn schoenen aan en ga de deur uit. Onderweg ging het moeilijk ik kon me benen niet bewegen zo veel pijn had ik, ik was zo draaierig (duizelig ) ik kon niet meer en alles word ineens zwart.
Pijn ken je die gevoel als je je ogen wilt openen maar die hoofdpijn komt ineens nou dat heb ik nu. Ik weet niet eens waar ik ben of wat er is gebeurt ik kan gewoon weg niet meer denken pffff......... "mevrouw gaat het" vroeg iemand "Euhh. ....w...w...waar b...b.....ben ik" stotter ik "u bent in het ziekenhuis mevrouw" zei de stem weer. Ziekenhuis wat doe ik hier in het ziekenhuis, ik stond op en begon te schreeuwen van de pijn er kwamen gelijk 2 dokters om me te helpen en ik lag weer op me kussen. "Wat is er aan de hand? waarom heb ik zo'n pijn? Wat doe ik hier? Wie heeft me hier gebracht? " vroeg ik aan ze "mevrouw over 2 uur komt u te weten wat er met jouw aan de hand is en verder bent u flauwgevallen in het midden van de weg en er zijn paar mensen die ons hebben verwittigd dus u werd met de ambulance naar hier gebracht " ze de dokter. Ik kon me nog niet zo veel herinneren van daarnet toenik flauw was gevallen, in ieder geval ik kon gewoon niet weerstaan dat ik zo'n pijn heb. Stel dat zakaria te weten komt dat ik hier ben, hij zal zich echt niet goed voelen meskien😔.
De 2 uren duurden 50 jaar zo lang was het wachten. Maarhet was wel het wachten waard, er werd geklopt en de donker kwam binnen en ze had een glimlach op haar gezicht, fff.. alhamdoelillah er zal denk ik niks aan de hand zijn, nee dat kzn niet als er niets aan de hand was dan zou ik niet zomaar hebben flauwvallen. " we hebben de uitslagen van de bloedtest" zei de dokter "en?" Vroeg ik zenuwachtig en nieuwsgierig "u hebt vaak buikkrampen en je bent te snel moe dat is mevrouw omdat u al 2 weken zwanger bent gefeliciteerd " zei de donker met een glimlach. Ik wist even niet wat ik net heb gehoord het voelde alsof alles even stil stond , ik zwanger 2 weken OMGGG IK BEN ZWANGER DOOR ZAKARIA ALHAMDOELILLAH EINDELIJK MIJN DROOM IS UITGEKOMEN 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 "dank u wel echt waar maar weten jullie wel of het een meisje of een jongen is? " vroeg ik nieuwsgierig, want dat wil ik juist weten het geslacht, vroeger (toen ik nog 10 jaar was ofzo) wou ik graag een meisje hebben ik vond het gewoon leuk want ik haatte jongens maar nu maakt het me echt niet uit welk geslacht het moet zijn. "Dat weten we jah u hebt een meisje " zei ze. Ma sha Allah, in sha Allah wordt ze ook een gezonde dochtertje van me " ik dank jullie voor al jullie hulp " bedankte ik de dokter " is geen probleem " antwoordde ze en ze ging de kamer uit. He he nou ik ben zwanger van zakaria + we krijgen in sha Allah een dochtertje, alleen weet ik niet wat me familie zal zeggen nou ik ben nog jong *vind ik*.
Uren lag ik alleen in deze ziekenhuis kamer, en nog steeds geen bezoek😔😢. "Soraya?" Zei een mannelijke stem. Ik zag dat het zakaria was AAWHHH hij heeft me toch niet vergeten 😍. "Soraya wat is er gebeurd? " vroeg hij paniekerig "Zakaria niet panikeren er is niks nou jah er is wel iets maar daar hoef je niet voor te panikeren " zei ik lachend "wat is er dan " vroeg hij "euuhmmm wat is de lievelings kleur van israe (dochtertje van haar broer)?" Vroeg ik "euuhh OHJA roze" zei hij "mmm toevallig weetje ik zou heel graag een dochtertje willen jij?" Zei ik stiekem lachend "in sha Allah" zei hij teleurgesteld, je kon echt zien aan hem dat hij een kindje wilt hebben meskien "Zakaria kom geef me je hand is" zei ik, hij stak zijn hand naar me toe en ik legde het op men buik "k....k...krijgen w...w... en d...d.....dochtertje" zei stotterend "jah zakaria we krijgen in sha Allah een dochter😄" zei ik blij, er kwamen tranen uit zijn ogen uit vreugde hij knuffelde me dood en hij gaf duizende kusjes op me buik zo schattig zelfs ik kreeg tranen😢 van vreugde😍...............
Pas op soraya en zakaria, vanaf nu zijn jullie niet meer veilig 😈.
____________________________________
Sorry sorry.....dat ik lang geen deel heb geplaatst maar ik heb weer school en had een trouwfeest en ben ook druk met het schrijven van me nieuwe boek...die jullie zo graag willen lezen.......❤❤❤❤❤❤ maar hier is het nieuwe deeltje .....Wil je weten wat er alleemaal gaat gebeuren blijf dan dit boek lezen.....
Er komen veel mysterieuze stukken in er komen veel problemen.....maar welke en OhJA er is iemand die het leven van soraya en zakaria totaal kapot wil maken zal het degene lukken??
💝Stemmen zou leuk zijn🌹
🌹En reageren 💝
JE LEEST
Het leven van soraya
Romancedit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...