Pp loubna
GOODMORNING het is vandaag mijn grote dag ooohhh wat ben ik blijjjj maar goed. Ik stond op en nam een lekkere douch, ik droogde men haren en ging naar beneden om te ontbijten "salaamoe alaykoem iedereen " "SLAAAAA TOEEE SLAAAMMM......."begon iedereen, ik lachte "eeehhh niet nu wollah ik ben moe" "HAHAHAHHA TYPISCH LOUBNAA" riep iedereen, oke wollah me dat was grappig haha maar goed. Ik ontbeet en maakte 2 bordjes klaar voor de ziana (zianakarima 😍) en visagiste naoual.
Ik hoorde de deurbel gaan en het waren karima en naoual. "Salaamoe alaykoem " zeiden ze en ik gaf ze allebij 4 gebruikelijke kusjes. Ik overhandig ze het bord en bood ze koffie/thee of frisdrank en ze kozen voor thee deuhhhh het is ochtend. Ze begonnen aan men kapsel, ken je dat dat gevoel dat iemand met je haar zit te spelen en nog wat en je echt denkt van wat zal het eindresultaat zijn, dat hbe ik dus nu. Ik ging natuurlijk zitten met mijn rug naar de Spiegel toe ah jaahh ik wil het echt dat het een verassing blijft.
"Je haar is afff schat" zei karima "AAAWHHH ik ben zoo benieuwd " "je ziet er nu al prachtig uit hahahaha dus even geduld " zei naoual lachend. Ze begon aan mijn bruids make-up, ik heb echt op insta, snap gezien hoe mooi ze dat konden wollah ik zweer jullie dat ze gewoon gouden handen hebben (nee wollah dat is echt zo xxx schrijfster ) dus ben echt blij dat ik ze genomen heb.
"DONNEEE" riepen ze allebij, een paar nichten kwamen binnen, de fotograaf maakte wat foto's OHJAAH trouwens this is het eindresultaat van men henna
Eerlijk wollah dit is prachtig tochh😍😍.
Paar 2 uren latet waren er al paar nichten opgemaakt door de visagistes er waren er 2 naoual en sara. Ze (nichten) zagen er prachtig uit met die jurken. De zussen van soraya zijn er ook (hafsa, nawal, nafissa) behalve soraya was er nog niet dat kan echt niet ze zei dat ze om 11u30 zou komen maar het is al 12u30 ze is al 1u en 30min te laat. "Soumaia(nicht van loubna) kun je a.u.b. soraya bellen" vroeg ik aan men nicht "zal ik doen lieverd" antwoordde ze lief. Ze was gisteren wel heel erg actief op men hennaday, maar ze was een beetje jah hoe moet ik dat nou zeggen anders dan altijd. "Er kolt vois mail schat" zei soumia "sgoed ik bel men broer wel". Ik nam mijn telefoon en zocht naar zakaria aha gevonden
JE LEEST
Het leven van soraya
Romancedit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...