hoofdstuk 36

542 46 8
                                    

Yassin! 😱.........

"Hallo soraya heb je me gemist" zei hij met een gemene lach. "ERUUUUUIIIITTTTTTT" riep ik met een hevige pijn in mijn buik "sssssssstttt" zei hij met zijn wijsvinger op mijn lippen, Ik kraakte zijn dikke vinger en liep naar de keuken en nam 2 glazen flessen van fanta "ik tel tot drie en je bent hier weg" riep ik vol woede in me. Hij kwam dichter bij me "oke hond ik heb je gewaarschuwd " zei ik fluisterend hij wou me net aanraken en gooide de eerste fles met volle kracht op zijn hoofd hij begon duizelig te worden en er kwam zo veel bloed uit zijn hoofd "soraya ik ..... wat doe je" zei hij bijna huilend "jij blijft van mij af!! Van zakaria! !! En van mijn kind!! HEB JE DAT BEGREPEN " riep ik weer woedend en BAMM de volgende fles op zijn hoofd en hij viel bewusteloos flauw.  Ik trok hem naar buiten in het midden van de straat " zo dat is dus geregeld nu lekker eten😆" zei ik vrolijk.

22:00 avond.

De deur ging open "Soraya inouuu ik ben thuiiss" riep zakaria, hij kwam naar me toe en gaf eerst een kus op men buik en dan op mijn wang. "Hoe was het vandaag" vroeg hij terwijl hij naar de tv keek " laten we het daar beter niet over hebben" zei ik zenuwachtig "en waarom niet " vroeg hij terwijl hij me vragend aankeek. "Goeeddd hoe was het op je werk iets speciaals gedaan? Wat gaan we morgen doen? W....... voor ik mijn zin ging de bel TRINGGGG "ik ga wel" zei zakaria "nee nee blijf jij maar lekker tv kijken ik ga wel" zei ik haastig. Ik de deed de deur open en zach gelukkig niet degene die ik had had verwacht het was namelijk mijn zus nawal. "Salaamoe alaykoem zusje" zei ze verast "wa alaykoem salaam " 😧. Ik leidde haar naar de woonkamer "salaamoe alaykoem schoonzus" zei zakaria tegen nawal "wa alaykoem salaam " antwoordde nawal.

Onder tussen zette ik thee en de man van nawal is er inmiddels ook al gekomen. Ik was nog steeds in shock stel dat hij weer terug zal komen? Waar is hij nu eigenlijk?  Wat is hij van plan? Al die vragen spoken rond in mijn hoofd 😫. "SORAYA DE THEEEEEE" riep nawal en ik schrok wakker "waar was je met je hoofd je was bijna verbrand " zei ze ongerust "sorry ik....ik.... was even ergens anders" zei ik.

00.00 middernacht

Ik kroop lekker in bed na een heerlijke douch en zag dat zakaria al in slaap was gevallen, beter voor mij dan gaat hij me niet ondervragen wat er is met me vandaag. Ik viel in slaap (geen diepe slaap)
Bam ttssrrrtt........

Ik hoorde ineens geluiden die van beneden komen. Ik durfden zelfs mijn ogen niet te openen, "Zakaria.....wordt wakker " fluisterde ik terwijl ik hem wakker schudde, maar niks hij was in een diepe slaap. Het blijkt dus dat ik moet gaan kijken, ik nam mijn gsm en doe de zaklamp aan en ging rustig mijn bed uit. Ik sluip zo stil mogelijk naar beneden, ik bibberde zo erg ik was echt niet normaal bang. Ik sluip stilletjes door de gang........ en deed de deur van de woonkamer open, ik zag niemand raarr van waar kwam de gerits dan en die andere geluiden???

Maar ineens stond mijn hart stil toen ik de zaklamp van mijn gsm op de raam richte😨😱😱😱😱😱😱😱

__________________________________

Nieuw deeltje is er EINDELIJK, ik wil jullie mijn excuses aanbieden voor mijn lange afwezigheid. Ik heb het echt heeel druk let school, mijn werk , en dergelijke 😧

Maar hier is het dan eindelijk het nieuwe deeltjes waar jullie zo lang vor hebben gewacht😊😊😊❤❤❤❤❤❤

Vergeet niet

stemmen
    &
Reageren

Tot het volgende deeltje die deze week aankomt in sha Allah💞💞

Het leven van sorayaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu