Ik zag Nafissa (zus van soraya) hand in hand met een jongen. Wjw als mijn moeder uit de winkel komt en ze ziet haar wjwjw einde van haar leven. Ik ging naar binnen wollah ik voelde me ongemakkelijk en bang stel er komt 3awed weer izjen muis 🐭 iewwww. Ik moet mijn moeder afleiden voordat ze Nafissa ziet, ja mensen ik geef om mijn zussen ik wil niet dat ze in de problemen geraken anders zijn ze dood.
Men moeder wou net uit de winkel, maar ik trok haar terug "Soraya kifesh je bent binnen" zei me moeder verbaasd "euhhh jah ik wil even rond kijken is lang geleden " zei ik ongemakkelijk. "Oke kijk jij maar ik wacht buiten met fatima "zei ze, "Nee wacht ik wil niet alleen blijven"zei ik ze3ma bang (wollah mensen ik ben doodsbang maar ik doe het voor Nafissa). "Soraya doe normaal je bent getrouwd gedraag je" siste me moeder geïrriteerd "yemma 3afak (alstublieft ) " zei ik smekend, na een kote discussie is ze toch akkoord gegaan en ze wandelde met me over heel de winkel uiteindelijk kochte ik toch nog iets namelijk een tas. Ik keek even naar buiten en zag geen Nafissa "yallah yemma kom" zei ik snel. Me moeder lachte want ze weet waarom ik zo haastig doe.
Eindelijk zijn we buiten, we gaan even langs de kruidvat en wollah mensen ik kocht gewoon iets zo goed. Lina heeft het me aangeraden een soort deo een niks van zweet komt in je buurt en het leukste nog het was 1 kopen en 1 gratis😍 (dit is niet gesponserd mensen wollah das echt) kijk ik moest er gewoon een foto van maken dat doe ik namelijk vaak als ik iets nieuws koop
Dit is gewoon een soort crème dat heb ik gewoon betaald
En dit is gewoon hetzelfde maar dan is het een spray dat heb ik gewoon gratis genomen HANDIG. Ik kochte ook nog shampoo voor mij een zakaria en nog een dagcrème en handcréme en als ik in de kruidvat ben wollah ik pak altijd schep snoep mee (das echt zo mensen wollah altijd LOVE KRUIDVAT SNOEP😍😍) nadat ik dat allemaal heb betaald, gingen we weer gewoon terug naar huis en daar trefte ik Nafissa in de woonkamer "Nafissa schat mag ik je even onder 4 ogen spreken?" Zei ik een beetje boos ze knikte ja en we gingen naar haar kamer. "Met wie was je in Turnhoutsebaan? " zei ik boos "wat? wie? waar? Wanneer? " Zei ze verward " ik meen het nu serieus WIE IS DIE JONGEN NAFISSA DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK HET VRAAG" riep ik iets luider " soraya luister alstublieft oke kijk euhhmmm..... nou ja hij heet rayan" zei ze beetje blij "oke dus wat hebben jullie" zei ik vragend "we hebben niks wollah, kijk hij vind me leuk en ik hem hij houdt van me en ik van hem al een maand, hij wil mijn hand komen vragen en ik ben al vaak bij hem thuis geweest om zijn moeder te leren kennen en ook zijn vader dus alstublieft maak er geen drama van" zei ze uitgeput "waarom heb je dat niet eerder gezegd? " ondervraag ik haar " ik was bang dat jullie het aan yemma en beba gaan zeggen" zei ze bang " waarom mogen ze dat dan niet weten als hij toch je hand wil komen vragen" zei ik vragend " gewoon hij wil mijn hand pas over 2 maanden vragen omdat je weet wel je bent pas getrouwd en dan gelijk nog een bruiloft is een beetje 3ayeq " zei ze met een lachje. Ja ze heeft wel gelijl maar dan nog " weet je als fouad of souhail jouw zien of beba want hij is daar vaak of iemand van de familie of vrienden van beba en vrieninnen van yemma en je weet ze vertellen alles door, wollah Nafissa mag je gewoon gelijk shahada uitspreken wollah je wordt gewoon geslacht" zei ik "ik weet het weetje ik vertel het gewoon aan yemma en beba dat is beter dan dat ik het ga verbergen ze komen er toch achter " zei ze " je hebt je verstand weer terug" zei ik lachend. We gavan elkaar een knuffel en we gingen naar beneden "SORAYAAA " riep mijn moeder "JA YEMMA " riep ik terug "ZAKARIA WACHT OP JE IN DE AUTO" riep me moeder. Zakaria ? Wat doet hij nou weer hier? Ik ging naar beneden en nam mijn tas ik zei iedereen nog beslama en deed me schoenen aan en ging naar de auto.
"Sinds wanneer verwacht ik je" zei ik vragend " oh gewoon ik miste me vrouwtje" zei hij lachend " Zakaria ik heb er even geen zin in waarom kom je naar me toe?" Zei ik ze3ma boos " omdat jij en ik snel moeten gaan inpakken" zei hij geconcentreerd achter het stuur " pardon? Inpakken? " zei ik vragend " jah, we gaan op HUWELIJKSREIS " zei hij blij " aaawhhh naar waar? Wanneer? " zei ik nieuwsgierig " haha we gaan morgen vroeg en naar waar haha dat zeg ik lekker niet" zei hij kinderachtig. Zo blij ik ben zo nieuwsgierig waar hij mij gaat brengen, stel hij brengt me naar Marokko, naar de BERGEN 😨😂 wollah dan gaat hij zien. Spannend 😆.
Thuis aangekomen nam ik gelijk mijn koffer en pakte 8 khimaars ik weet het ik overdrijf gewoon soms maar jah. Ik pakte alles in en zakaria ook
3u later.....
Na 3 uren te hebben ingepakt ploften we allebij in bed " doe is tv aan" zei hij hijgend "doe is zelf wesh denk je ik ben je slaaf noway " zei ik geïrriteerd. Hij gaf me een kus op me wang en hij zette de tv aan. Hij keek zo'n saaie film echt zo actie film tfoee ik haat dat en ik haat horror (in het echt hou ik er kapot veel van) ik hou het liefst zo van films met humor erin of romantiek 👌😍. Oke dus ik keek gewoon die film ook ik vond het nog wel mee vallen sommige zijn zo jongensachtig daar hou ik totaal niet van. Terwijl de film nog bezig was viel ik stilletjes aan in de armen van zakaria in slaap................
______________________________________
Heyy lezerss new deeltje DONE 😆
Ik heb een paar vragen voor jullie
1. moet ik een Q&A doen? Zet het even in de reactie
2. Weet jij waar zakaria en soraya op huwelijksreis gaan? Laat het weten in de reactie
3. wat vindeb jullie ervan als ik een boek schrijf over de islam😍?
En oh jah ik ben dus bezig met een boek, maar ik vind het ook belangrijk dat jullie beetje kennis krijgen over de islam dat jullie ook over onze deen gaan lezen daarom ga ik eerst nog een boek schrijven over de islam😆 en die ga ik eerst publiceren ❤ en dan komt er een andere boek . Dat wou ik nog tegen jullie zeggen
Als deze deel 15 stemmen geeft gehaald ga door met het volgende deel 💋 DUS VERGEET NIET TE STEMMEN EN DE VRAGEN TE BEANTWOORDEN ❤❤ nog bedankt om te lezen💝💝🌹.........
JE LEEST
Het leven van soraya
Romansadit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...