hoofdstuk 5💎

1.5K 97 5
                                    

Ik draaide me om en ik schrok me kapot😨. Het was......yassir een oude klas genoot, oke ik haatte hem echt erg. "Euhhh....euhmmm waarom betaal je voor me" zei ik boos " Soraya ben jij dat owhh dom van me ik dacht dat je mijn zus was" zei hij schuldig. De zus van yassir draagt ook de khimar en denkt hij ineens dat ik zijn zus ben. "Ja zal wel wat doe je hier in hoboken "zei ik "ik woon hier, we zijn verhuisd dus jah daarom ben ik hier" zei hij lachend. Ik laat mijn nep glimlach zien en weg ben ik. Ongelooflijk dat hij nu denkt dat ik zijn zus ben eerst, zakaria die zegt dat ik achter iets moet komen, en nu die gast van vroeger  die een leugen vertelt.  Met die gedachten in mijn hoofd kwam ik weer thuis en ik gaf het snoep aan israe. Ik ging naar de keuken en zag mijn schoonzus " wat eten we" vroeg ik nieuwsgierig. "Zul je wel zien schat gewoon afwachten haha" zei ze lief. Wachten is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het  het duurde uren voor het eten klaar was. Ik kreeg weer een bericht van zakaria.

Salaam soraya alles goed met mij gaat het goed alhamdoelillah. Nou kijk mijn zus gaat trouwen en ik heb gezegd of jij ook mag komen. Dus ze nodigd je uit volgende week zaterdag het begint om 6u ik hoop dat je komt. En even voor de duidelijkheid het is niet een gemixte  bruiloft.

Xxx zakaria

Ik ben dus uitgenodigd bij een bruiloft, ik ken ze niet eens ik heb nooit met ze gepraat maar toch ben ik uitgenodigd.  Wel lief van ze hoor maar raar heeel erg raar.

Ik besloot toch om een antwoord te geven.

Salaamoe alaykoem zakaria met mij gaat het goed, heel lief van je zus dat ze me uitnodigd op haar bruiloft. Gelukkig is het niet gemixt😂.Ik zal er zijn in sha Allah.
😊 soraya

Voilà dat is dus geregeld. Eindelijk is het eten klaar, we aten samen kip en als dessert taart. Na het eten hebben we nog gezellig geklets met elkaar en het was tijd om naar huis te gaan. Aangekomen thuis ben ik direct naar boven gegaan om lekker mijn pyjama aan te trekken. Morgen heb ik weer school en die taken en testen komen er weer aan, het is al begonnen hoor maar nu krijgen we dubbel zoveel we nu krijgen. Maar goed, ik trok mijn heerlijke pyjama aan en checkte of ik alles in mijn schooltas heb gedaan. Zo dat is alleemaal geregeld nu even Qurân lezen en dan slapen.

Volgende ochtend op school

Ik kwam op school aan, een hafsa is gelijk naar haar vriendinnen gegaan en ik ging dus naar mijn khimaar squad. We praatte over ons weekend en de schoolbel ging weer "Zo zusters, we gaan er weer eens invliegen " zei Souhaila vermoeiend. Onderweg naar ons lokaal ging de 2de bel " O nee we zijn  te laat" riep jouayyria, we rende en rende tot ik ineens botste tegen iemand aan en belande op diegene ................

_____________________________________
Zo deel 5, jullie hebben zeker lang gewacht he , het spijt me ontzettend maar ik vond geen tijd wanneer ik dit deel kon afmaken ik had te drukke dagen en examens komen er weer aan dus ja , maar alhamdoelillah het is af💎. Ik hoop dat jullie het leuk vinden



Het leven van sorayaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu