*Zakaria perspectief*
Ik lag in mijn ziekenhuis bed en had best veel last deze nacht. Mijn ouders, mijn tante opa en oma waren er. Dokter nawal kwam binnen en ik zag dat er ook nog een ander meisje bij haar was. De dokter stelde haar voor en ik was helemaal verbaasd, ze zag er prachtig uit, haar ogen schitterde prachtig ma sha allah. Ze heette soraya prachtige naam. Ik keek haar de hele tijd aan tot ze ineens naar mij keek we hadden oogcontact. Ze keek weg en ze ze ging de kamer uit met de dokter. De hele dag dacht ik aan haar ze is maar 2 jaar ouder dan mij, ik moet meer over haar weten.
Oh jah ik heb me helemaal niet voorgesteld. Ik ben zakaria ik ben 19 en zit in het laatste jaar van de middelbare school alhamdoelillah. Ik wil later heeelll graag trouwen en kinderen hebben, ik wil gewoon dat mijn toekomst perfect zal zijn en geen problemen.*Soraya perspectief *
Ik ging met nawal naar haar werk kamer. Dat is nog niet officieel van haar maar dat zal leter in sha allah wel zo zijn. "Soraya is er iets je was zo stil daarnet je hebt maar 1 zin gezegd" zei ze "jah euhh... ik was gewoon zenuwachtig weetje het zijn Marokkanen enzoo.." zei ik moeilijk "Soraya wat wil je me zeggen, denk je nu echt dat ik je niet zag toen jij en zakaria naar elkaar keken" zei ze lachend. Ik schaamde me zo erg mijn zus had het gewoon door "hoe kan ze dat toch, ze heeft altijd alles door" zei ik zacht. Na een lange super leuke dag ben ik ook nog met mijn zussen en broers ergens gaan eten. Eindelijk thuis aangekomen groette ik mijn ouders en ging naar mijn kamer. Mijn gedachten waren bij zakaria, hoe hij naar mij keek, prachtig. Oke ik begin door te draaien, ik moest mijn taak voor overmorgen afmaken want morgen ga ik naar mijn broer Marouane en zijn kleine israe (3 jaar ).
Ik las mijn boek, maakte mijn huiswerk. Net toen ik klaar was kreeg ik een bericht van iemand , het was een onbekende nummer ik was bang wie heeft nu mijn nummer. ........______________________________
Willen jullie weten wie soraya een bericht heeft gestuurd lees dan verder 🌸 ik probeer altijd zo snel mogelijk een niew deel te maken. Hopelijk vonden jullie dit deel leuk en krijg ik meer volgers en stemmen.😙😙 alvast bedankt voor het lezen🌸🌸
JE LEEST
Het leven van soraya
Romansadit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...