2 weken later......
Omg ik mag eindelijk naar huis een over 3 maanden ga ik trouwen aaahhh ik ben gewoon zo blij voor die 2 ding (naar huis gaan en trouwen ). Zakaria komt me over een paar minuten ophalen ik kan echt niet alleen naar huis. Even inpakken een verpleegster hielp me want dat kon ik ook niet alleen. Heg was wel zwaar want ik had nog last van mijn rug.... ik hoorde zakaria aankomen, ja daar heb je hem al "hoe gaat het met je prinses " zei hij blij "gaat perfect mijn prins " zei ik ook blij, we lachten allebij en we deden daar laatste dingen in de koffer en we vertrokken naar de auto en ik zo van in mijn gedachten "het was leuk om je eens te zien operatiekamer, leuk kennis met je gemaakt lege kamer (kamer als je in coma zit) en natuurlijk mijn kamer, leuk om is een keer een gezellig 2 weekjes gemaakt was gezellig " weet ik raar, zeker die zinnen die ik van ergens haal ooit zal ik weten vanwaar die komen haahah.........
Zakaria hielp me in de auto want dan kon ik ook noch niet alleen "zit je zo goed prinses " zei hij " perfect" zei ik ze3ma stoer "niet stoer doen ik weet dat je het probeert maardat zal niet lukken dus stop maar als ik jouw was" zei hij gemeen, ik gaf hem een speelse boks ze3ma ik ben boos. "Is sorayatje boos " zei hij lachend "ZAKARIA DAT IS NIET GRAPPIG " riep ik ...... en zo ging het verder tot ik thuis kwam, zakaria belde aan en Nafissa deed open "aawhh sorayatje je bent er onwijs bedankt zakaria" zei Nafissa happy "geen dank " terwijl hij mij een knipoog gaf...."kom binnen zakaria" zei Nafissa. "SORAYAAA " riep souhail, hij kwam naar me toe en gaf me een knuffel, natuurlijk de vrouw van souhail gaf me ook een knuffel ze heet trouwens sanae ze hebben 2 kinderen (warda en oumaima) zo schattig.
Zakaria helpt me naar boven, aangekomen in mijn kamer ben ik direct op mijn bed gaan liggen en zakaria zat naast me "dankje voor je hulp" zei ik vermoeiend "geen dank schat ik help je altijd " zei hij ook vermoeiend. We keken elkaar aan en ik viel in slaap maar ik voelde dat zakaria me een kus op mijn voorhoofd gaf en ik hoorde dat hij vertrok.Volgende dag. ......
7u in de ochtend maandag
oeff jullie gaan nu denken waarom staat soraya zo vroeg op, het zit zo he ik moet gaan WERKEN ookal ben ik pas thuis ik moet nog steeds gaan werken. Ik stond op en verichtte mijn rituele wassing en ging fadjr bidden na dat ik dat heb gedaan ben ik begonnen met mijn ochtend routine nadat ik klaar was trok ik een kgimaar aan
Licht roze altijd mooi als het mooi weer is moehim ik pakte alles in mijn tas en ging naar beneden "zeg tegen yamma dat ik weg ben safe" zei ik tegen Nafissa "is goed zusje" antwoordde ze. Ik trok mijn schoenen aan en vertrok. Ik moest weer met de bus want ik had nog geen auto maar een rijbewijs wel, ik weet het ik ben niet rijk omdat ik werk moet ik hier alles zelf betalen zegt mijn vader dan😂. Ik stapte de bus in zat lekker in het midden ik keek even naast me en zag gelijk yassin, oookkkeed wat doet hij hier omg hij komt naar me toe dat mag niet gebeuren, ik stond op en drukte op de 'stop' knop paar seconden later stopte de bus en ik stapteuit "SORAYA wacht!!" Riep hij ik negeerde hem en liep door. Ik ben echt niet dom dat contract blijf houden met een leugenaar best jammer dat hij de broer van jouayyria is ik heb echt medelijden met haar. Ik loop langs een donkere steeg langs echt eng trouwens, net dat ik er langs kwam voelde een hand op mijn mond en werd in een auto gestoken. "Laat me los a hmar "riep ik boos, ik kan echt extreem zijn hoor. " haha sssssttt zina even wachten of anders ben je dood" zei de jongen naast me hij richte een pistool op mijn hoofd hij had een bivakmuts aan. Oke dit is eng "AaHH LAAT ME LOS ENGERD " riep ik "HOU JE MOND " zei hij boos, hij gaf me 1 wahed klap mijn wang brande ik begon te huilen ya allah wat gebeurt hier wie zijn ze? waarom wordt ik meegenomen?
__________________________________
Hay deel 20 genaamd ontvoerd is af ookal is het niet zo lang het is wel goed geschreven ben er blij mee👄💜🎀💚😍Laat even in de comments weten wie soraya heeft ontvoerd en waarom. ...ben benieuwd naar jullie reactie en laat ook weten wat je van deze deel vind ohja STEMMEN GRAAG en willen jullie mij a.u.b. promoten. Alvast bedankt om te lezen💙💎💕❤😁💛💜😍👄
JE LEEST
Het leven van soraya
Romancedit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...