"Οκει, Ξέρει κανείς πού είναι το πρωτοπαλίκαρο μας;" ρώτησε η Ρεβέκκα.
Μουρμουρητα αβεβαιότητας ακολούθησαν.
"Ξέρει κανείς πού είναι το δωμάτιό του;" ρώτησε η Σόνια.
"Το ψάχναμε" πετάχτηκε η Λουσυ "Αλλά ακόμα και μαζί του δεν το βρίσκαμε. Κάθε νύχτα αλλάζουν τα δωμάτια. Αν δε σε συνοδεύει ένας από αυτούς τους ανθρώπους θα χαθείς "
"Περίεργο σύστημα έχουν... Δε βοηθάει στην οργάνωση" παρατήρησε η Σόνια και η Χάριετ συμφώνησε με ένα νεύμα του κεφαλιού της. Οι σκέψεις της μάλλον έτρεχαν βολίδα κατά τη γνώμη της Σόνια. Τα μάτια της ήταν γυάλινα και ταξίδευαν σε άλλο κόσμο.
"Λοιπόν, ας ψάξουμε." Η Χάριετ επανήλθε την πραγματικότητα "Σόνια, Ρεβέκκα, ελάτε μαζί μου. Κι εσύ Λουσυ επειδή έχεις ψάξει το χώρο. Οι υπόλοιπες χωριστειτε σε ομάδες των τεσσάρων." Διέταξε η Χαριετ. "Δε θα αφήσω κανέναν πίσω τώρα που βγήκαμε από το Λαβύρινθο. Θα είναι γελοίο"
Τα κορίτσια ξεχύθηκαν στους διαδρόμους. Η Χαριετ προχωρούσε μπροστά αποφασιστικά ενώ οι υπόλοιπες τρεις την ακολουθούσαν τρέχοντας σχεδόν για να την προφτασουν.
"Κάποιες πόρτες είναι κλειδωμένες." Διαπίστωσε η Λουσυ.
"Έπρεπε απλά να μας πούνε "μην πάτε εκεί "" είπε η Ρεβέκκα.
"Κι εσύ θα τους άκουγες;" αμφεβαλε η Σόνια.
"Όχι, βέβαια! Αυτό είναι το νόημα!" Απάντησε η Ρεβέκκα.
"Είσαι απίστευτη " γέλασε η Λουσυ.
Η Σόνια δοκίμασε να ανοίξει άλλη μια πόρτα όμως ήταν κι αυτή κλειδωμένη.
"Παιδιά, έχετε συνειδητοποιήσει ότι οι μονές κλειδωμένες πόρτες είναι αυτές που οδηγούν έξω από τα δωμάτια; Για παράδειγμα στην τραπεζαρία;" ρώτησε η Σόνια.
"Πράγματι" μουρμούρισε η Χαριετ προσπαθώντας να ανοίξει άλλη μια κλειδωμένη πόρτα. "Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Δεν έχουμε πετύχει ούτε έναν άνθρωπο από αυτούς που μας έφεραν εδώ."
"Λέτε να μας κλείδωσαν όλους εδώ για να μας φάνε τα Κρανκ και να γλιτώσουν οι ίδιοι;" ρώτησε ανήσυχα η Λουσυ. Είχε ήδη αρχίσει να τρώει τα νύχια της από το άγχος.
"Ας μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα " την καθησύχασε η Σόνια. "Μπορεί τα πράγματα να ήταν χειρότερα στην άλλη πλευρά και να μας κλείδωσαν για να μας προστατεύσουν."
"Πφφ! Ναι, καλά!" Πετάχτηκε η Ρεβέκκα. Μα και η ίδια η Σόνια πολύ αμφεβαλε για αυτά τα λόγια της.
YOU ARE READING
Υποκείμενο Β5: Η Αλήθεια
Science FictionΗ συνέχεια του Υποκείμενο Β5 το λάθος. Κι εκεί που όλοι νόμιζαν ότι ο Λαβύρινθος είχε τελειώσει και ότι τα βάσανα που κουβαλούσε μαζί του θα έμεναν μόνο στα μυαλά των παιδιών της ομάδας Α ως τρομακτικές αναμνήσεις, οι μόνες που έχουν δηλαδή, αρχίζ...