12. Verfgevechten en een chille directeur?

15 3 0
                                    

POV Calista.

Ik snel de aula in en zie de aula al langzaam weer leegstromen. Was ik zo lang weg?

Georgina die me de aula in heeft zien stormen, loopt op me af. "Wáár was jij?"

Ik trek mijn wenkbrauw op. "Buiten?"

"Je hebt zóveel gemist!" Roept ze uit.

Wat kan er in hemelsnaam erger zijn dan Cole die Caleb in elkaar slaat? Oh, en vergeet het deel niet dat Caleb me schatje noemt!

Ik kijk weer de aula rond, maar ik kan de persoon die ik wil vinden niet vinden.

Ik loop naar Chelsea toe die me grinnikend aan kijkt.

"Waar is Moon?" Val ik met de deur in huis, wetend dat er iets is gebeurd tussen hun twee.

Chelsea grinnikt even. "Tja, even over haar.."

Ik wacht niet op Chelsea's antwoord en loop al de aula uit. Op zoek naar Moon.

"Nolan!" Ik loop naar hem toe. "Heb jij Moon gezien?"

"Cali, hoe gaat het met je?" Vraagt hij, mijn vraag negerend.

"Waar is Moon?" Vraag ik hem nog een keer.

"Niet in een goede bui zie ik?" Nolan kijkt me even vragend aan, maar dan geeft hij het op. "Ze liep net de aula uit, brompot," zegt hij mokkend.

"Thanks, Nolan." Zijn bijnaam die hij me geeft negeer ik.

Ik loop weg, maar besef dan dat het handiger is om gewoon bij het lokaal te kijken.

Met tegenzin loop ik naar het lokaal, beseffend dat we tekenen hebben.

In de verte zie ik Moon het lokaal al binnen lopen. Ik loop ook het lokaal in.

"Yo, Moon." Ik loop naar haar toe.

Moon mompelt een hallo.

"Wat is er gebeurd?"

"Niks," probeert ze.

"Moon.." Dreigend kijk ik haar aan.

Moon kijkt me even verslagen aan.

"Chelsea liet me vallen, Nash kwam, hij nam het voor me op, Chelsea ging gillen omdat ze jaloers werd en dacht dat ik iets met Nash had omdat hij me half in een date dwong, Chelsea viel me aan, Nash beschermde me en ik moet met hem nablijven omdat Chelsea toen begon te gillen. Je weet wel, basic drama," zegt ze in één ademteug.

Een trots glimlachje verschijnt op mijn gezicht. "Hm,"

"Dus," begin ik, "even voor de duidelijkheid: jij moet nablijven met Nash?"

"Is dat het enige wat je hebt meegekregen?" Vraagt Moon.

"Tuurlijk heb ik alles meegekregen," ik kijk even naar Nash die het lokaal binnen loopt, "maar het nablijven is een belangrijk detail."

"Eerder een vervelend detail. Dit is de tweede keer deze week," zegt Moon.

"De eerste keer deze week met Nash." Verbeter ik haar.

I love you, idiot.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu