"Draco?" zeptala se velmi váhavě. Začala mluvit. Věděl jsem, že se něco děje, ale tohle vysvětlení mi podlomilo kolena.
"Tuhle kouli jsem si dnes koupila v jednom obchůdku. Když je majitel zamilovaný, tak koule je červená, pokud je v blízkosti toho koho miluje tak hřeje a pokud ji dá do ruky tomu koho miluje a on tu lásku opětuje, tak září, ale problém je, že pokud je tam černá, znamená to nebezpečí. Všiml jsis toho černého paprsku?" poslední větu už říkala se slzami v očích. Takže je v nebezpečí, když je se mnou? To nesmím připustit. Jí se nesmí nic stát. Na to je pro mě moc důležitá.
"Aha. Takže chápu dobře, že mě miluješ a já tebe, ale jsi se mnou v nebezpečí?" nechtěl jsem to vyslovit nahlas, ale musel jsem. Mia jenom slabě kývla.
"To nějak překonáme. Musíme se s tím poprat a ne to vzdát hned na začátku, když nám nějaká pitomá koule řekne, že jsem s tebou v nebezpečí," vyhrkla Mia prudce. Nechtěl jsem, ale musel jsem to udělat. V kapse jsem stiskl hůlku.
"Zapomeň" vyřkl jsem, míříc hůlkou na Hermionu. Teď zapomene, na všechno co se mezi námi událo od toho dne, kdy jsme se potkaly. Přemístil jsem se před Harryho dům a zaťukal. Když mi Harry otevřel byl mírně řečeno překvapen.
"Oh...ahoj Draco. Co potřebuješ?" ptal se.
"Zamiloval jsem se do Hermiony, ale nějaká věštba, řekla, že jí se mnou hrozí nebezpečí a to nesmím dopustit. Chtěl bych se s vámi i nadále vídat, ale nesmí tu být ona. Použil jsem na ní obliviate. Nesmí si pamatovat nic, co se stalo v současnosti. Napíšu ještě Andromedě, ohledně Teddyho. Mrzí mě to Harry, ale nemůžu jinak. " ukončil jsem svůj projev. To co udělal Harry mě asi nikdy nepřestane překvapovat. Objal mě. Dolehly na mě všechny emoce, které jsem do teď zadržoval a začal jsem znovu brečet.
"Draco, teď mě chvilku poslouchej. Viděl jsem, že je jí s tebou hezky. Doufal jsem, že to půjde hladce, ale zjevně v jejím životě nemůže jít nic hladce. Nevzdávej to. Kdybychom vzdaly boj s Voldemortem, protože nám hrozilo nebezpečí, bylo by vše jinak. Ber to takhle. Tvoje přání budu brát v zřetel, ale ještě se nad tím zamysli, " ukončil svůj projev a měl pravdu. Neměl jsem to vzdát tak rychle.
*Hermiona*
Proč stojím na náměstí v šatech? No to je fuk. Vydala jsem se domů. Najedla jsem se a vysprchovala. Ráno jsem se vzbudila se zvláštním pocitem, jakoby mi něco chybělo. Zdálo se mi o Bradavicích, ale Draco Malfoy nebyl nepřítel, ale patřil do naší party, dokonce jsem s ním chodila. Bylo to zvláštní, ale vůbec mi to nevadilo.Po práci jsem se rozhodla stavit u Potterových. Přivítala mě Ginny se zvláštním pohledem, to samé i Harry. Strávila jsem s nimi několik krásných hodin. Devadesát procent času jsem měla v náručí malého Jamese. Odpoledne k nim dorazila i Andromeda s Teddym. Ráda jsem toho drobečka viděla. Vlásky měnil jako chameleon.
"Teto Hermiono, kde je strejda Draco?" ptal se zvědavě. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Na všech bylo vidět, jak ztuhly.
"Proč by tu měl být Teddy?" ptala jsem se ho. Když se nadechoval, že mi odpoví, tak mu Harry skočil do řeči a odvedl jeho pozornost. Šel s Teddym do kuchyně pro nějakou dobrotu.
"Ginevro Molly Potterová, okamžitě mi vysvětli proč se Teddy ptal na Draca Malfoye!!HNED!!" začala jsem zvedat hlas. Nevěděla jsem co to má znamenat, ale bylo mi jasné, že mi něco tají.
"No víš..Andromeda kontaktovala Draca, kvůli tomu, že je jeden z mála jeho žijících příbuzných," z jejího hlasu jsem poznala, že mi neříká vše. Ginny neumí lhát.
"Ginny, řekni mi celou pravdu. Nenuť mě na tebe použít Nitrozpit, " to už jsem křičela. Nevědomost je pocit, který z celé duše nenávidím. V tom se vrátil do místnosti Harry.
"Hermi, já mu slíbil, že ti to neřeknu. Nesmíš se na mě zlobit," řekl s ledovým klidem.
"Harry mluv!" neřekl nic. Mlčel. Věděla jsem, že Ginny ví o co jde. V hlavě jsem si začala střádat plán, jak to z ní dostanu. Za několik dní jsme si s Ginny vyrazili do města na víno. Jamese nekojila a tak to ničemu neškodilo. Po několika skleničkách, jsem poznala, že Ginny začíná být napitá.
"Zlato, řekni mi prosím co mělo znamenat to s tím Dracem," musela jsem to vědět.
"On tě miluje," vyhrkla Ginny, škytla a rychle si zacpala pusu rukou.
"Co že mě?" nevěděla jsem kde to vzala, ale musím to zjistit. Poslala jsem Harrymu patrona, aby si přišel pro Ginny. Hned jak se objevil, tak dostal "čočku".
"Okamžitě mi vysvětli, co Ginny myslela, tím, že mě Draco Malfoy miluje," byla jsem vytočená snad jako nikdy.
"Zeptej se ho sama," řekl klidně Harry a podal mi lísteček s adresou. Přemístila jsem se před ten dům. Byl to obyčejný bytový dům. Pomocí Aloho mora jsem si odemkla a šla hledat Dracův byt. Když jsem ho našla, tak jsem byla neskutečně nervózní. Zaklepala jsem. Draco mi otevřel jen v boxerkách a musela jsem uznat, že se na něj koukalo moc hezky.
"Mio, co tady děláš?" bylo na sto procent jasné, že je mou přítomností překvapený.
"No to sama pořádně nevím, ale před pár dny se na tebe ptal Teddy a dnes mi Ginny řekla, že mě miluješ. Jak mi to vysvětlíš. A hlavně nebuď naštvaný na Harryho nebo Ginny. Já jí opila, aby mi to vysvětlila," ukončila jsem svůj proslov a čekala jsem co z něj nakonec vypadne. Stál tam jako přimrzlý.
"No, nechceš jít dál?" bylo mu blbý mluvit semnou takhle na chodbě, když už většina nájemníků spí. Ukázal mi kam si mám sednout. Potom co jsem si sedla, tak vychrlil jednu větu jak nejrychleji to šlo.
"Takže, vymazal jsem ti paměť, na všechno co se mezi námi událo," chvilku na mě koukal a pak jsem udělala něco nečekal. Vrazila jsem mu pořádnou facku.
"Au, za co to bylo?" ptal se držíc si ruku na tváři.
"Jak si dovoluješ mi mazat paměť? Kdo si myslíš, že jsi? A jo vlastně, ty jsi Draco Malfoy. Zmijozelský princ čisté krve, který se s takovou chátrou jako já nezahazuje," opovržení z mého hlasu přímo sálalo a zasáhlo ho jako blesk z čistého nebe. Hrozně ho má slova bolela.
"Vrať mi vzpomínky. Hned!!" zařvala jsem přes celý byt.
"Mio, jseš si jistá?"zjevně se bál jak zareaguji.
"DĚLEJ!!!!" zařvala jsem ještě hlasitěji. Vzal tedy hůlku a všechny vzpomínky se mi vrátily jako bumerang.
Tuhle kapitolku berte jako dárek ode mně. Dneska je mi 20. :D :D
Hlavní dotaz....Happy End X smutný konec? Abych tomu přizpůsobila děj. :D :D
ČTEŠ
Reborn /Dramione
أدب الهواةOn...nenáviděný a zároveň milovaný. Ona...milovaná a zároveň nenáviděna. "Jednoho dne to všichni pochopí." chtěla jsem vše ukončit. Ano jsem zbabělec, i po tom všem čím jsme si prošli. "Nedělej blbosti!" vyrušil mě. Zase on. "Vypadni!" za...