-11- TERCİH

24 23 1
                                    

Deniz eve gidene kadar tek kelime dahi etmedi.Eve vardigimiz da ise kendini sakinlestirmeye calircasina yaptigi yemekle, sofraya oturduk.
Ama yemek yapmak ofkesini dindirmeye yetmemis olacak ki uzun bir sessizlikten sonra bir an elini masaya vurup kizgin,ofke dolu gözlerle yüzüme bakarak "Kim bu Ugur !Bu adam kim oluyor da buraya kadar gelip sana, bana bu sekilde davranabiliyor.Sezin! Bana sevgilim yok demistin.!" Diye bagirdi.
O gece duydugum caresizligin,gozlerimden dokulen yaslarin sebebi Deniz'in tavrimiydi yoksa Ugur'u kaybetme korkusumuydu anlamayamamistim.
Deniz,dusunmeden savurdugu sozler sonrasin da ellerimi avuclarinin arasina alarak "Simdi sakin ol,yüzüme bak, aglamadan anlat bana .Kim bu Ugur eski sevgilin mi?"diye sordu.
Aglamaktan konusamiyordum."Hayir"dedim."Yok,yok öyle birsey."
Ama o ,beni dinlemedi,duymadi bile.Ayaga kalkip,Oturdugu sandalyeyi sinirle savurarak "Niye soruyorum ki?Sen ona asiksin,o yuzden agliyorsun." Dedi.
"Sevdim,ben onu sevdim." dedim."Ama arkadasligini sevdim,sicakligini sevdim.Annem,babam bir ailem yok benim.Ugur'la büyüdüm ben.Aramizda birsey var evet ama bu ask degil.O benim hem herseyim hem hicbirseyim."
Deniz duyduklarından sonra hic birsey soylemedi.
Sonra ki gunlerde de ne yüzüme bakti ne de adam gibi konustu benimle.
Onun bu suskunlugu canimi acitmaya baslamisti.
Yine boyle bir sessizligin hakim oldugu bir anda,bir ihtimal onu neşelendirebilmek,bu kasveti dagitmak icin cocuksu sirin bir ses tonuyla"
"Ben bilmiyordum"dedim
"Neyi?"
"Gözlerimin kehribar kadar güzel,bakislarimin medusa kadar etkili oldugunu."
"Sen birseyi daha bilmiyorsun galiba" dedi."Medusanin bakislarini etkili kilan onun lanetidir."
Kirginligi,kizginligi belliydi fakat bu durum gittikce acimasiz bir hâl aliyordu.
"Korkuyormusun peki lanetimden, o yuzden bakmiyorsun yüzüme oylemi?Karsimda tas olup kalmamak icin mi?"
Bu sorunun cevabini alamamıştım ondan.
Sustu,dakikalarca sustu sonra yuzume bakip"istedigin kadar inkar et gormezden gel o adam seni seviyor,belki sende onu seviyorsun ama bunu kendine dahi itiraf edemiyorsun olamaz mi?diye sordu.
"Deniz..."
"Ve evet haklisin.Bu durum beni zerre kadar ilgilendirmez."
Bu sozlerden sonra daha fazla kalamazdim.Bu umarsız,bencil adamla degil ayni evi ayni sehri bile paylasmak istemiyordum.
Bavulumu alip bu sehir de tanidigim diger adama Cinar Baba'ya gittim.
Beni elim de bavulla gorunce buruk bir tebessümle "Sana unutma demistim,beni unut soylediklerimi unutma demistim."dedi
"Ama,sen,Cinar Baba nasil?"
"Sana söylemiştim, oyle asklar vardir ki yeri gelir ates suya meydan okur demistim.Simdi senin icin tercih zamani ya kalir suya meydan okursun yada söner yok olursun."

MEDUSA ETKİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin