"Sebebin dokundugun yerde" dedi.
Sasirmistim. Böyle bir cevabi beklemiyordum doğrusu. Usulca cektim elimi kalbinden. O an farkettim.Ne derin gozleri varmış meğer. O derin büyülü karanligin kesfinden sonra,Istemsizce bir anlik refleksle dusuncelerim dokuldu dilime
"Bu arada gozlerin." Dedim.."Senin de gözlerin cok guzelmis.Böyle gece gibi, karadelik gibi.Siyah, derin..."
Ilk kez gamzesi belirecek kadar dolu gulumsemisti.Utanmisti fakat belli etmemek icin konuyu dagitti.
"Gelicekmisin benimle? Tabi sen bilirsin yine de ama köpekler, belki kurtlar falan.E kalacak yerinde yok.Sende karga gibi ağaca tuner orada kalirsin artik napalim?"
"Ha ha ha ukela seni.Tamam gelecegim ama bir şartla.Bu motorla gitmeyecegiz.Ölmek için daha çok gencim ben."
"Hımm.Peki.Soyleyin bakalim sayin Medusa.Motor olmadan gecenin bu saatinde merkeze nasil döneceğiz.?"
"Kolay, otostop cekecegiz. "
"Otostop! "
"Evet."
Ben bavula, o motora sirtimizi dayayip dakikalarca bir aracin gecmesini bekledik.Fakat
Uyuyup kalmisiz
Gecem Deniz'in omuzlarin da gecmisti.Saka gibiydi ama gerçekti.O teyzenin sesiyle uyandigimiz da gun agariyordu.
"Hele şunlara bak hele.Yol kenarinda uyunulur mu hic?"
Deniz sesi duydugu halde israrla uyanmiyor gozlerini ovusturup duruyordu.
"Deniz kalk hadi biri geldi."
"Ya ne durtukluyosun be?"
"Sabah olmus kalk."
"Sabah mi olmuş? "
Traktöru goren Deniz simsek hiziyla ayaga kalkip
"Teyze ...Teyze!Dur dur aracimiz bozuldu bizim bir merkeze atsaniz bizi."Diyerek traktörun kasasinda kuzusuyla oturan teyzeye kostu.
"Gelin bakalim gelin.Nerelisiniz siz?"
"Sey biz..."
Nefes almadan konusan bu teyze anonim tekerlemeler gibiydi.
"Yabancimisiniz? Kimin misafirlerisiniz? Hic yol kenarinda uyunur mu?" Diyerek pes pese sıraladığı sorularla tekerleme gibi konusuyordu. Traktor kasasin da merkeze dogru ilerliyorduk fakat teyzemizin susmaya hic niyeti yoktu.Bir Ozel dedektif edasiyla bizi sorgulamaya devam ediyordu.
"Masaallah masaallah ne guzel kizsin sen boyle.Adin ne bakiyim?"
"Sezin"
"Guzel isimmis.Benim adim da Mihriban bak buda kizim Yün.
Mihriban teyze bir yandan kizi yün u severken bir yandan da Deniz ile beni kesiyordu.
"Bana bak oğlum kacirdin mi yoksa sen bu kizi? E güzel kiz kacirirsin tabi.Ama bu Sezin kiz cok zayif be çırpı gibi .Bizim buralarin işine gucune dayanazma ki bu cirpi kiz."
Deniz ile ben için icin gulumserken kahkaha atmamak icin kendimizi zor tutuyorduk.Mihriban teyze konustukca Deniz domates gibi kizarmaya devam ediyordu.
"Aa bak kizardin da sen.Gozun ev isi felan gormez olmus senin.Sevdalanmissin sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDUSA ETKİSİ
RomanceProfesyonel fotoğrafçı olan Sezin, bir macera arayışıyla hiç bilmediği küçük bir şehire yerleşir.Bu şehir de bir kaza ile tanıştığı Deniz ise Sezin'e her durumda eşlik eder. Deniz sırlarla dolu bir adamdır ve büyüleyici masum bir güzelliğe sahip ol...