Zrcadlo

46 4 2
                                    

-Allison-

Stála jsem tam a snažila se urovnat svoje myšlenky. Celá jsem se třásla. Cordeliina slova mi zněla v uších. Byla jsem jimy omámená. Probral mě až dotek na mém rameni. Dotyčná osoba se mnou zatřásla. Otočila jsem se a přišla jsem do kontaktu s oříškovýma očima, které patřili jen jedné osobě -Henrymu.
Rychle jsem zamrkala, abych dostala z hlavy myšlenky o jeho očích a začala vnímat jeho slova.

,,Alli neblázni, chce tě jen oklamat. Má něco za lubem a určitě to nebude nic dobrého." Vykulila jsem na něj oči a zírala na něho jak na blázna.
,,Henry, věř mi. Byla jsem v té zrcadlové bublině a viděla vše, co si prožila a nebylo to zrovna nic jednoduchého. Ona není tou čarodějnicí, za kterou ji všichni mají. Potřebuje jenom zachránit. Jako jste před pár měsíci zachránili vy mě."

V Henryho očích se objevila nejistota. Jemně vzal mé dlaně a schoval je do svých. Předběhl mi mráz po zádech. Vyprostila jsem své ruce z těch jeho a vší silou ho objala. Začala jsem mu do ucha šeptat slova útěchy, i když jsem to byla spíše já, kdo potřeboval útěchu. V ten moment se do toho všeho vložil David.

,,Jak víme, že říkáš pravdu? Vůbec tě nemusíme poslouchat a jednoduše to uděláme po svém." Rychle jsem obešla Henryho a postavila se mu do cesty. Nechápala jsem, co se to se mnou děje. Můj mozek říkal nech ho jít, ale tělo odporovalo. I David se na mě zaskočeně podíval.

,,Davide, hádkami se nikam nedostaneme. Měli bychom táhnout za jeden provaz a ne se tu hádat."
,,Tak co máš v plánu?" Zeptala se mě Emma. Pokrčila jsem rameny.
,,Nejspíš tím, co mi poradila Cordelia. Rozbiju zrcadlo a království bude volné."
,,Alli, jak si můžeš být tak jistá, že víš co děláš a že ona ti nelže?" Vložila se do toho Regina.
,,Vůbec ji neznáš, neměla bys jí věřit, natož ji poslouchat."
Záporně jsem zavrtěla hlavou, ale než jsem stihla něco říct, skočila mi do řeči Emma.
,,Alli, věř mi, že moje schopnost poznat když někdo lže funguje dokonale. Ta ženská má prostě něco za lubem."

Pečlivě jsem vnímala její slova, ale jakmile domluvila stáhla jsem rty do úzké čáry a svraštila obočí. Začínala se ve mě vařit krev.
,,Nebudu poslouchat, jak mi tu každý říká něco jiného. Udělám to po svém."
Najednou mě někdo chytil za zápěstí a než jsem stihla odejít mě otočil k sobě.

,,Killiane?" Vyslovila jsem jeho jméno otázkou.
,,Alli, myslím, že tě to zrcadlo nějak zaklelo. Tohle nejsi ty. Prosímtě nedělej nic, čeho bys měl pak litovala."
Probodla jsem ho pohledem. Už mě opravdu unavovalo poslouchat, jak mi nikdo nevěří. Opravdu jsem se rozčílila. Vytrhla jsem se Hookovi ze sevření a rázně šla za Cordelií.
Planul ve mě čistý hněv. Postavila jsem se asi deset metrů od zrcadla a přímo naproti. Začala jsem kouzlit. Zavřela jsem oči a nechala všechen hněv vyplout na povrch. Spojila jsem dlaně a nechala svou energii proudit do nich. Nechala jsem ji proudit celým svým tělem. Po chvíli se energie začala zhmotňovat a když jsem oddělila dlaně od sebe, vznášela se přede mnou tmavá mlha ve které se bouřilo. Napřáhla jsem se...

***

-Henry-

Viděl jsem, jak se Allison povedla vykouzlit vlna temné magie. Musel jsem něco udělat. Vždyť ona ani neví, co dělá. Temná Královna ji bedlivě sledovala, a tak si vůbec nevšimla, co se děje okolo ní. Pomalu jsem se plížil za Allison. Viděl jsem, jak se napřáhla, připravena mrštit ono kouzlo na zrcadlo. A pak to byl sled událostí v jedné sekundě. Jakmile Allison hodila kouzlem, rychle jsem se rozeběhl a skočil proti kouzlu. Zasáhlo mě přímo do hrudi a pamatuju si jen příšernou bolest, která mi projela celým tělem.

***

-Allison-

Napřáhla jsem se a zaměřila se na svůj cíl. Mrštila jsem kouzlem proti zrcadlu. A pak to byl sled událostí v jednom okamžiku. Vypuštěné kouzlo letělo přímo k zrcadlu, ale už nedoletělo. Odněkud vyběhl Henry a skočil přímo proti kouzlu. Zasáhlo ho přímo do hrudi. Odhodilo ho a bolestivě dopadl na mramorovou dlažbu. Nehýbal se. Srdce se mi zastavilo a ruka mi vylétla k obličeji. Svět se se mnou zatočil. Slyšela jsem svoje ústa zakřičet.

,,Henry..."

Ahoj všichni, po velmi dlouhé době je tu nová kapitola. Proč jsem se dlouho neozvala? Lenost
**Teri**

Královnina dcera (Once upon a time)- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat