Pewnego sobotniego ranka Janusz i Grażyna wybrali się na zakupy do Biedronki. To był ich ulubiony sklep, bo w końcu są tam codziennie niskie ceny.
Chodzili po sklepie i wkładali do wózka potrzebne rzeczy. Jednak zatrzymali się na dłużej przy półce z cukrem. Na samej górze znajdował się napis: PROMOCJA! Tylko do końca tygodnia cukier tańszy o 30%! Skorzystaj z okazji!
- Ej, Grażyna! To doskonała okazja, żeby oszczędzić! Możemy kupić dziesięć opakowań cukru za dwadzieścia jeden złotych, a gdyby kosztował tyle, co wcześniej, to za tę cenę kupilibyśmy tylko siedem!
Grażyna musiała przyznać, że jej mąż jest genialny. Jednak nie wzięła dziesięciu opakowań cukru, a dwadzieścia. Stwierdziła, że skoro mogą wziąć dwadzieścia opakowań w cenie czternastu, to nie wolno zmarnować takiej okazji.
- Dobrze kombinujesz, Grażyna - pochwalił kobietę Janusz.
Gdy zbierali cukier z półki, a potem szli z nim do kasy, ludzie na nich dziwnie patrzyli. Małżeństwo nie rozumiało, co jest w nich takiego interesującego i szło, nie zwracając na to większej uwagi. Jednak Janusza zirytował fakt, że kasjerka zapytała ich, czy są pewni, że chcą wziąć tyle cukru.
- Tak, jesteśmy pewni - odpowiedział szorstko mężczyzna. - Przecież nie wzięlibyśmy czegoś, czego byśmy nie chcieli.
Kobieta sprzedała im więc razem z pozostałymi rzeczami dwadzieścia kilogramów cukru.
Janusz i Grażyna wyszli ze sklepu szczęśliwi, że udało im się zaoszczędzić tyle pieniędzy. Ale niestety nie zauważyli, że promocja była ważna do zeszłego tygodnia, a pracownicy Biedronki po prostu zapomnieli zdjąć napis o niej informujący.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Szczerze? Nie wierzę, że zaczęłam to pisać xD No ale cóż... Przynajmniej widzicie, jakie są skutki nudy...
Dopóki będę miała zapas miniaturek, będę starała się je wstawiać codziennie. A jak nie będę miała zapasu, to będę publikować, gdy jakąś akurat napiszę. Proste? Chyba tak xD
Jeśli będziecie chcieli, żebym napisała miniaturkę na podstawie Waszego pomysłu lub mema, to piszcie śmiało ^^
Do jutra!
CZYTASZ
Z życia Janusza
HumorW Europie, w kraju zwanym Polską mieszka sobie Janusz. A wraz z Januszem mieszka jego żona Grażyna i syn Seba. Co spotyka w życiu rodzinę Janusza? Tego dowiesz się tutaj. ~~~~ Rozdziały do tej książki są inspirowane memami, czasami są one moim włas...