Leas per.
Jag vaknade av att solen lyste in genom fönstret, Idag var det Onsdag och vi börja klockan 9, klockan var nu 7 och Alice låg och sov. Jag gick in i badrummet och duscha av mig all rök lukt från igår. När jag duschat i tio minuter gick jag ut och tog på mig nya kläder till idag, Det fick bli: En vit kjol med volanger och ett blått linne med mitt hjärthalsband. Jag tänker fortfarande på de Harry sa igår: LE. Det var det min bror bruka kalla mig. Det är jobbigt att höra det, Min mamma kalla mig också för det först men jag bad henne att inte göra det och till slut sluta hon. En tår trilla ner för min kind, men snabbt var den borta igen.
Jag föna håret och plattade det, Sen sminka jag mig som jag brukar göra.
Klockan var nu 8 och jag och Alice var på väg till matsalen. Det var en skön tystnad, för vi båda var sååååå trötta att vi snubbla fram och det såg nog ut som om vi var fulla. Jag skratta lät åt den tanken och föll djupt i mina tankar ingen. Och vips var vi i matsalen.
- Vad ska du ha? Fråga Alice när vi ställt oss i matkön.
- Lite gröt och Juice skulle nog sitta fint, Svara jag, Du?
- Jag tar nog samma.
Vi tog oss gröt, Hällde på sylt och gick o satte oss vid ett bord. Vi kom i en djup kommunikation innan Jim tog med sig Alice till sitt bord. Dem skulle ju solklart byta morgon saliv.
- Är det okej om jag går, Sa Alice och tittade på mig med dem där vackra bruna ögonen.
- De är klart Sa jag och vi bytte ut ett leende.
Jag åt lite av min gröt och bestämde mig att hämta den där smaskiga apelsin juicen som jag ville ha ända sedan jag vakna på morgonen. Jag åt, Drack, åt, drack, Sen var jag klar och ställde tallriken och glaset vid diskbänken. Jag hade glömt min väska i rummet så jag var tvungen att gå till baka och hämta den. När jag kommer nära hör jag någon snyfta. Jag går försiktigt mot snyftningarna som leder in i skogen. När jag kommer nära ser jag att det är Harry som ligger på marken och håller sig för magen. Han är blodig.
- Harry, Gud är du okej? Frågar jag och springer fram till honom, Okej vist jag gillar honom inte men vad skulle jag göra? Skulle jag säga ''Hej, ledsen jag gillar inte dig så jag bryr mig inte om dig''? Haha svar: NEJ!
-Lea, Hjälp mig upp, Sa han och jag hjälpte honom till en stubbe där han satte sig.
- Jag hämtar vatten och plåster, Sa jag och börja springa mot huset utan något svar.
Harrys per.
Nej, Nej, Nej, Hon får inte se mig så här. Tänk om hon säger till någon annan? Hon är nu på väg och hämtar plåster. Guud Harry, Låter du en tjej hämta plåster år dig? Du är riktigt svag för den där tjejen eller hur?
- I'am back!
Hon tog en handduk med lite vatten på och börja tvätta bort blodet från min panna. Hon tog rakt in i såret och jag rös till, Det kändes som om tårarna kunde komma när som helst.
- Jag måste få ur all smuts från såret, Sa hon och titta mig i ögonen.
Det var några killar som hade gått emot mig och det hade blivit ett stort bråk om ingenting. Dem var fem stycken och jag var ensam, Vem tror ni vann? Dem? Precis!
- Jag vet att det gör ont, men om vi inte får ur smutsen kan det bli en infektion, sa hon och log lite mot mig.
Jag nicka och hon börja fixa med såret igen, hon tvätta, sprita, plocka och torka såret, Det gjorde jävligt ont. Till slut kunde jag inte hålla tillbacka, tår, efter tår. plötsligt kände jag två armar om mig. De var Lea.
YOU ARE READING
GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)
FanfictionDen här boken handlar om Harry styles och Lea prim. Lea är en tjej men topp betyg, Medans Harry bara går på de lektioner han vill går på. Dem har precis börjar high school. Vad händer? Kommer dem ändra varandra eller går det verkligen att vara så ol...