kap.9 vänner? Vänner

837 15 5
                                    

~Leas per~

Idag skulle vi ha halv dag i skolan så de va bra att jag fick vila,  Harry sitter bredvid mig och bara stirrar ner i mobilen,  har har inte pratat med mig på heeela dagen,  vi hade sista lektionen och vi hade tydligen ett stort prov på onsdag,  alltså om två dagar.  Lektionen va slut och jag var på väg till trädet för att kunna plugga,  solklart sitter Harry där.

H-Lea vi måste prata.

L- Vad vill du Harry?

H- Snälla jag vet att jag var dum men kan du snälla förlåta mig så vi kan bli ett par igen.

L- Jag har förlåtit dig men jag vill bara att vi är vänner,  jag måste få bra betyg och dem börjar gå ner,  min mamma skulle bli rasade om jag inte har bra betyg pga att en kille kom in i mitt liv.

H-Men snälla kom på matchen imorgon iallafall!!

L-inga dumma vad?

H-Inga dumma vad!

H- kan vi plugga tillsanmans?

Jag nickade och vi gick upp till Harrys rum,  vi pluggade i en och en halv timme innan Harry la sig på sängen. " Dax för paus" sa han. Jag bara gick och satte mig vid kanten av sängen,  de va en lung tystnad innan Harry lutade sig bra och viskade "jag har några kyssar kvar" sen kysste han mig långsamt,  sen gick vi tbx till pluggadet även fast de alltid va en pinsam tystnad mellan oss.  vi båda vet attt vi älskar varandra.

~Harrys per~

under hela kvällen pluggade vi,  sen gick Lea tbx till sitt rum. Idag hade vi bara två lektioner idrott och svenska.  svenska lektionen gick snabbt,  jag och Lea fick A på vår uppgift.  Nu var de idrott och vi skulle köra styrke tränning tjej och kille,  Alltså min tur att impa på Lea. Vi började med armhävningar jsg bara körde på tills jag såg att Lea satt på golvet och pustade ut.

H- Haha hur många gjorde du?

L- fyra tror jag.

H- Haha jag ska hjälp, dig.

Hon ställde sig i rätt position jag ställde mig över henne och tog händerna runt hennes midja så jag kunde hjälpa henne. 

L- Tack för hjälpen,  KOMPIS

H- Haha de va så lite,  SÖTIS.

Hon tittade på mig surt sen slog hon till mig på armen,  jag tittade på henne med ledsen min och hon bara skratta,  ÄLSKAR hennes skratt! sen var lektionen slut,  Alla gick och precis när jag var påväg att gå ser jag att Lea går och sätter sig vi lektarn.

~Leas per~

Jag kommer ihåg när Harry körde match här första gången,  då gjorde han fem mål bara för att få kyssa mig,  jag vet faktiskt inte hur många kyssar vi är uppe i men de spelar ingen roll längre,  vi är vänner , BARA vänner. Harry kom och satte sig bredvid mig,  Han tittade på mig och jag på han,  de där vackra ögonen,  jag älskar dem!

H- Älskar du mig?

L- varför frågar du en sån dum fråga?

H- Är de dumt att älska någon?

L- ja jag älskade någon för först gången och se hur de gick!

H- du hade ju förlåtit mig!!

L- Ja och? de gör ju inte saken okej?

Jag orkade inte med honom,  jag bara gick där ifrån så att jag kunde va i lung o ro.  Jag hörde steg bakom mig,  han är inte glad de ser man på långt håll! Han tog tag i mig och bärde mig till madrasserna och la mig ner där.  Sen satte han sig på mig och kysste mig,  jag kysste inte tbx men de va väl självklart.

~Harrys per~

H- VARFÖR INSER DU INTE ATT DU ÄLSKAR MIG OCH JAG DIG???!!?!

Nu grät hon,  Snälla slå mig inte, viskade hon och tår efter tår kom.  Jag gick av henne och tog upp henne i knät istället,  Jag skulle aldrig slå dig babe , viskade jag och tryckte henne närmare mig.  Jag släppte henne och precis då jag trodde allt var bra så kröp hon undan.

L- Du är ju farlig….

Den här gången var de min tur att gråta,  snälla förlåt,  jag gör allt! kved jag.

L- Älskar du mig?

H- De är klart du är min babe,  snälla låt mig va kille,  jag ska ta hand om dig.

L- Vi är vänner men vi kan se vart de tar oss.

H- Tack!

Matchen skulle snart börja och jag såg Lea göra tumme upp till mig.  Först roden gick bra andra också,  när de va paus tänkte jag gå och prata med Lea men då ser jag Viktor prata med henne,  helt plötsligt tar han på hennes rumpa och då ger hon honom en örfil,  men ändå,  där sprack jag hon må va singel mwn hon är ändå min,  MIN.  Jag sprang fran och slog  till honom i annsiktet,  han slog tbx och där var slagsmålet i full gång.  När de äntligen va slut så hade jag en blödande läpp och lite blomärken men ni vill inte se hur Viktor såg ut ,hehe.  Seriöst match straff?  jag får inte fortsätta,  FAN! jag gick in i moklädnings rummet och strax där efter kom Lea,  solklart.

L-varför gjorde du så?

Hon tog fram en särvett och tvätta bort blodet från läppen.

H- du är min ingen annans.

L- Jag måste få prata med andra killar än dig! 

H- Han tog på dig rumpa..

Hon tittade på mig med dem där fina ögonen,  sen kysste hon mig löst på kinden.

H- Jag tror jag behöver lite mer uppmuntring än så , sa jag så flörit jag kunde .

Jag tog händerna runt hennes ansikte och kysste henne löst,  gammla styles är tbx igen! hon rodnade lite,  sen. tog jag upp hänne på ryggen och bar henne upp till mitt rum,  där pratade vi hela kvällen tills hon somna på mitt bröst. 

H-Morgon babe!

L-Morgon styles!

Jag kysste henne på kinden,  de får man väl göra eller? hon sa ingen iallafall!

Vi var påväg till skolan,  vi  hade inte pratat på mycket men vad finns de att prata om?  Idag har vi ett stort prov och sen ledigt resten av dagen. 

De här va förta gången jag kände att jag bar bra på ett prov.  Jag är påväg ut från skolan så jac ser Lea sitta där vi trädet,  Jag går fram till hennf och sätter mig bredvid.

H- vi ska ut igen idag,  alltså bara va vid lägerelden gänget och några fler,  ingen öl  inget vin,  vill du med?  Alla ska ha på sig mjukiskläder!

L- Gärna!

Sen bästemde vi en tid då vi skulle träffas!

•Leas per•

Jag vet inte vad jag ska ha på mig,  azzå de ska ju va mjukis kläder men lite stil måste jag ju ha! Jag tittar på mobilen "nytt sms från Harry"

H- ska vi matcha? xx

L-okej

H- svarta mjukisbyxor och vit tröja med skinn jacka?

L-kör de styles!

H- glöm inte , va noga med under kläder man vet aldrig vad dom händer!

L- STYLES!!

H- Ses babe ❤xx

Gud han är så barnslig,  jag tog på mig svarta mjukisar och en vit magtröja som satt tight, Så nu är de bara att vänta på Harry!

-------------------------------------------------------------------

Hoppas ni gillar den o ha de gött så hörs vi! Xx

GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora