°Leas per°
Kanck!
Knack!!
L-Hej mr. Styles vad länge sen vi sågs sist!
H- Hej miss. Styles nej bara två timmar och 24 min o fem sekunder sen!
L- Kalla mig inte miss. styles
H- någon dag kommer du bli det, de vet vi alla babe!
Vi gick ut till lägerelden där alla andra satt, vi hälsade på varandra och sen va sanning eller konka leken i full gång!
(de kommer komma in många nys nu och mäst bara va prat så , hoppas ni läser ändå!❤)
Viktor- Lea s/k (sanning eller konka)
Lea-k
viktor- pussa mig på kinden.
Uuu fyfan jag kan inte, Harry skulle döda mig, jag tittar på Harry han tittar spänt in imina ögon.
Harry- Du är ute få farligt vatten Viktor.
Mimmi- Men hon måste göra det!
Jag luta mig fram och bara plaserade mina läppar innan jag drog ifrån och torkade munnen, alla skratta och Harry tittade stolt på mig.
Lea-Katniss s/k?
Katniss- k
Lea-hm hoppa ner i vattnet!
Katniss bara skratta och hoppade ner som no big deal!
~Harrys per~
Leken har pågott ett tag men jag är fortfarande orolig över att jag ska behöva slå till någon bara för att han flörtar med Lea.
Maya-Lea s/k?
Lea- S
Maya- Är du och Harry tillsammans?
Lea-Nej
Alla tittade på mig och Harry som om vi ljög om att typ någon blev dödad av en flygande banan som bran.
Lea- Josh s/k?
Josh- S
Lea- gillar Alice ?
Josh- Som vän ja men inte mer!
Alice- säkert du kan ju inte sluta titta på mig.
Josh- De är ju bara för att du har en snygh rumpa .
alla- ooooooooh
Zayn spände blicken och man kunde känna att de va dax att byta ämne!
Josh- Harry s/k?
Harry- k
Josh- Ta med Lea på en dejt imorgon!
Harry okej.
Äntligen, jag gjorde en släng kyss mot Lea och hon bara lipa, sen började vi skratta.
Harry - Lea s/k?
Lea- K
Jag blinka mot henne och hon började nog bli nervös för vad jag skulle säga.
Harry- lungn Babe de är inget farligt.
Lea- Men säg då.
Harry- Du måste säga ja till dejten!
Lea- igen har ju frågat mig än så.
Jag ställde henne upp innan jag gick ner på knä.
H- Lea Prim, vill då gå ut med mig på en andra dejt?
L- Hm låt mig tänka.... Jag var ju tvungen så ja, ja de vill jag!
Leker fortsatte och tillslut gick alla till sina rum, vi hade ledigt resten av veckan, så jag och Lea hade gått om tid att ha våran dejt , den här gången ska jag inte sabba de!
-----------------------------------------------------------------
-Tredje kapitlet idag de är inte dåligt va? Dem är korta men de blir lättare att läga upp oftare då! Kram på er! Xx❤❤
YOU ARE READING
GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)
FanfictionDen här boken handlar om Harry styles och Lea prim. Lea är en tjej men topp betyg, Medans Harry bara går på de lektioner han vill går på. Dem har precis börjar high school. Vad händer? Kommer dem ändra varandra eller går det verkligen att vara så ol...