Kap 7 Feesteen! ❤

832 19 4
                                    

Leas per.

Killarna hade hämtat upp oss o vi hade åkt till puben. Harry o jag stod o dansa för blåta livet, Harry hade druckit lite för mycket så han vingla runt lite medans vi andra skratta åt honom.

- Babe jag går på toa! Srek jag i Harry öra för att överrösa mysiken.

Han nicka o gav mig en puss.

Harry per.

Lea gick på toa förvånadsvärt snabbt då hon kom fram o dansa med mig, Vi började hångla vilt o när vi sluta så såg jag en tjej stå till höger å gråta. FAAN!! De va inte lea jag hade kysst. Tårana börja falla o jag ville bara försvina. Jag sprang ut, Jag bryr mig inte vart jag kommer bara jag kommer där ifrån.

Lea per.

Jag lämnar honom i fem f*cking minuter o han äter redan upp en annan tjej. Jag ville bara där ifrån, Jag sprang och utan att tänka mig för så sprang jag över vågen å allt blev svart...

Harry per.

Jag hade åkt hem med dem andra killarna å vi var å leta efter Lea. Vi hade ringt Alice men Lea var inte där heller. Tillslut var jag tvungen att sova.

Jag vakna av att min mobil ringde.

(S-sjuksköterskan H-Harry)

S-Är du Harry styles?

H- A de är jag, Vad jäler de?

S-Jo din flickvän Lea blev på körd igår och har fått alvarliga skador.

H-...

S- vi vill att du kommer upp till sjulhuset rum 842.

H-Jag kommer.

Jag var fortfarande bakfull så jag tog en tablett o bad Zayn köra mig. När vi kom fram sprang jag in. Jag räknade alla rum 840,841, 842 jag slet upp dörrenvo sprang in. Lea låg med slangar o allt var de var. Jag satte mig ner på, en stol o greppa tag om hennes hand.

Efter säker en timme så kom hen doktor in.

-Mr styles?

-Ja?

-Lea har fått svåra skador, Hennes handled har gått ur led, Hon har ebn lätt hjärnskakning och hennes nyckelben är brutet.

Jag blev helt stum, De hät var mitt fel.. FAANN!!!! jag tog mig samman o frågade när hon fick åka hem.

-De är ostabilt just nu men om två dagar som de ser ut nu, Svara han och fick iväg.

Hennes ögon öppnade sig sakta o hon tittade på mig länge.

-Harry... Sa hon med ynkliga ord.

-Jaa?? Svara jag och luta mig fram.

-Gåå.. Sa hon o peka s gott de gick mot dörren, Där brast mitt hjärta.

-Lea snälla låt mig vara kvar, Bad jag och satte mig på knä.

-Gåå, Sa hon igenvmycket starkare men man hörde ändå inte så tydligt.

-Låt mig förklara, Bad jag och kände att tårana börja bränna bakom ögon locken. Jag råka jag trodde de va du jag var full Lea, Full!

-Harry man kan råka ramla med cykelen men man kan Fan inte råka ramla in i någons mun med tungan!! Den här gången skrek hon.

Doktorena kom in o drog ut mig. Jag ringe Zayn o sa att han skulle hämta mig å de gjorde han.

---------------------------¯---¯----------------------_------------

Förlåt föör att jag inte slrivit på länge men nu ska jag ändra på de, Varit mycket på sjukhuset + att jag har haft np!

Ha de bra så ses vi! 👍❤

GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)Where stories live. Discover now