Kap 17. Dax att packa!

651 18 11
                                    

°Alices per°

Idag var de skola,  vilket leder till läxor som leder till tråkig dag! Lea var inne i duschen medans jag satte på mig en svart klänning med mina rosa converse,  jag sminkade mig som vanligt och Då kom Lea ut ur duschen. Lea satte på sig ett par vita jeand med en ljus rosa linne med blommor på,  hon sminkadd sig och vi tog våra jeansjackor och väntade på de andra tjejerna.

Efter väntat i 10 min så kommer Kat,  Maya,  El in i rummet.  Vi kramar varandra och börjar gå mot matsalen. Där inne sitter våra killer så vi går direkt fram till dem o tar oss mat. 

°Dinnas per°

Ser idioterna komma in,  Lea sätter sig bredvid Harry o Harry kysser henne läänge. Dags att fixa lite problem med de "lyckliga " paret.  Taylor (min bästa vän)  och jag ska fixa något.  Vi ser att det är dax för lektion så vi går dit. 

- Jo barn de är så här att ni ska få ledigt idag för imorgon ska vi på resa i tre dagar, vi ska bo i skogen två timmar här ifrån. Vi har fixat sov hrejer o mat så ni behöver bara ha med er kläder.

Alltså hela vår klass ska kampa,  JIPPI. Eller inte. 

~I klassen är dem : Dinna, JimJoshAlice, Lea, Harry,  Eleanor, Maya,  Katniss, victor, Liam,  Zayn,  Niall,  Louis, TaylorMimmi och Bert alltså 17 styckna + lärarna Linda och Erik!)

°Leas per°

Alla gick ur klassrummet och öpp till sina rum för att packa.

- Vi möts där uppe, ska bara hämta lite saker först,  sa jag och Alice sa okej och gick i förväg.

Jag går mot mitt skåp,  jag öppnar och tar ut alla mina saker jag behöver ha med,  alltså min bok och mobil laddare. När jag stängt skåpet så får jag två händer framför ögonen.

-Gissa vem?  Sa rösten och jag kände mycket väl igen den.

- Harry,  sa jag o vände mig om.

-Rätt sa han och drog mig in till honom.

-Dem här behöver du inte nu , sa Harry och drog bort min bok o laddare.

Sen tryckte han mig mot skåpen o kysste mig, jag gillar inte sättet han behandlar mig ibland men kyssarna blir man beroende av. Han avslutade kyssen och tog min hand, kom viskade han.

-Harry mina grejer.

Han bara skratta och tog ner dem i hans ryggsäck, jag tittade undrade på honom.

- Jag vill inte att min tjejs armar går av när hon bär en så stor bok,  sa han o skratta.

- Ha-ha skit roligt,  sa jag och vi börja gå.

- Följ med mig snälla? frågade harry när vi gått i mitten av husen. 

- Harry vi ses på lunch sa jag o kysste honom.

- Okej,  tack,  sa han och drog in mig i en mysig kram.

- För vadå? Frågad jag och tittade upp på honom.

-För att du kysste mig,  sa han och jag skrattade lätt.

Vi gick skilda väger.  När jag kommer upp ser jag Alice stå och skratta.

- Vad gulliga ni va då! Sa hon och kramade mig.

- Jag är så glad för din skull, forsatte hon.

Vi skrattade innan vi började packa,  Vi skulle bara vara bort i tre dagar så de behövdes inte dö mycket,  min ryggsäck och en lite större hand väska med samma mönster räckte utmärkt. De va snart luch så vi satt bara o prata tills jag kom på att Harry hade mina saker.

-Harry kan jag mina saker?

-If u want it come and get it! ;)

- Kan du inte bara ta med dem till lunchen.?

- Nepp du får komma hit o hämta! xx

- seriöst Harry? lo

- Japp skynda dig! ;)

Alice harry har mina saker kan jag gå o hämta dem? 

-Javisste men inge sex sa hon o blinka med ögat.

Jag skrattade och gick mot killarnas byggnad, nät jag knackade på så öppnade Harry. 

- Tjena babe,  sa han.

- Hej , svara jag o gick in.

Jag tittade mig omkring efter mina grejer. Harry tog fram dem o gav mig en puss.

- Ska vi gå till lunchen? Feågade Harry

- Ska bara smsa gruppen , sa jag o tog hans hand.

I matsalen satt vi i gruppen men en obehaglig tystnad. Harry pussade mig på kinden och lag tittade på honom,  han kom närmare mitt öra o viskade.

- Bitchen kollar,  ville bara visa att de va dig jag vill ha.

- Kalla henne inte bitch,  viskade jag tillbaka.

- Om någon vecka kommer du inte säga samma sak,  sa han o tog min hand o kysste mig igen.

Vi åt upp och bestämde oss att bada efter.

vi badade heela kvällen tills vi blev förtrötta och bestämde oss att gå till rummen. Jag tog på mig mina mys kläder o hoppade ner i sängen.

-God natt Alice Nallis!

-God natt Lea pennis!

- Haha de där rimmade inte ens.

- Jag vet men du har ju Harrys Pennis.

- Haha du är sjuk

-Vet haha

sen släckte vi o la oss!

¯----------------------------------------------------------------

Heeej , har sett att de är många foooer som läser min ff,  vilket är väldigt kul.  Ja de va väl att jag ville säga och förlåt för många konversationer,  KRAM!! ❤

GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)Where stories live. Discover now