Lea's per.
Deep
Deep
Deep
Jag vakna av mitt störande alarm, Jag hade verkligen ingen lust att gå upp idag. Idag skulle jag lämna mitt hem och flytta in i en skola, Träffa nya människor och bo med en främling.
Jag kravla mig ur sängen o hick in på toan, Jag tog av mig mina sovkläder och hoppa in i dushen. Det varma vattnet ran över min kropp. Jag tog i balsam, shampo och tvåla in mig i tvål, Sen sjölde jag av allt. Sen hoppa jag ur dushen och vrivla en handuk runt min kropp och en runt mitt hår. Jag och tog fram kläder, Efter många om ochmän valde jag: En ljus rosa kläning, med ett enkelt flätade skärp till. Enkel men fin look. Jag föna mitt hår och sminka mig med min vanliga smink rutin. Sen gick jag ner till mammaoch pappa som satt i köket och drack sitt kaffe.
- Good morgon Gumman, Sa mamma.
.God morgon, Sa jag och tog fram mitt te och en smörgos.
- nervös? Fråga pappa och tittade upp från tidningen och gav mig ett lende.
- Njja...Lite kanske, Svara jag, Det är ju faktiskt en ny skola med nya lärare o allt.
- Det kommer gå så bra så, Sa mamma. Jag nicka till svar.
Jag åt upp min maka och sprang upp på mitt rum för att hämta mina väskor. Jag tog med dem ner igen och la in dem i bilen.
- Redo?, sa pappa när han stog i hallen.
- Så redo jag kan bli, svara jag och log.
Jag tog på mig mina vita långa converse och min ljusa jeans jacka, Precis när jag var på väg ut genom dörren så stoppa mamma mig.
- Ska du inte ha med dig dina andra väskor också? Fråga hon.
- nej jag hämtar dem till helgen, sa jag.
Vi kramdes och bytte leenden med varandra innan jag gick och satte mig i min bil. Såå, 35 min bilresa nu då! Sa jag till mig själv. Jag satte på radion och börja att nynna med i låtarna som gick.
Efter 35 minuter så såg jag den vackra byggnaden, På sidorna stog ett blått hus och ett rosa hus. Killarnas och tjejernas hur tänkte jag för mig själv. Det var också en lite byggnad som var reseptionen och en mellan stor byggnad som idrotts salen.
Jag parkerade min bil och gick mot reseptionen.
- Hej jag heter Lea och jag ska skriva in mig här, Sa jag och log mot damen i kassan.
- Trevligt att träffas Lea, Sa den trevliga Damen, Du har rum 222 och du ska bo med Alice Muy.
- Okej tack så mycket, Sa jag och tog imot papprena hon gav mig.
Jag gick och hämta mina väskor i bilen. Sen gick jag mot det rosa stora huset, Jag leta efter mitt rum.
- 219, 220, 221, 222 Här, Sa jag och knacka på.
Varför jag knacka på vet jag inte men, För jag hade ju nyckel men jaja. ;)
En tjej lite mörkhyad tjej med bruna ögon och ljus brunt hår (som förmodligen var färgat) öppnade dörren.
- Hej, jag är Lea, Sa jag och räckte fram handen.
- Alice, Sa hon och tog imot min hand.
Jag gick in, Där inne var två dubbelsängar på varsin sida och en varsin stor garderob. Det fanns också en liten byrå till var o en, och ett litet nattugsbord. (Säger man så? :D)
- Wow, Var det ända jag fick ur mig, Det var så enkelt men ändå så snyggt.
- Haha vet, Sa hon och satte sig på sin säng.
Jag böjade packa upp, När jag var klar så buta jag in resväskorna under sängen.
- Ska vi gå ner? Fråga Alice, Det är samling i vårt klass rum om 15 min.
Jag nicka och log, Hon log tillbacka och vi börja gå mot den största byggnaden som var själva skolan.
Vi gick in och satte oss, Jag satt ensam, För Alice gick och satte sig vid en kille som tydligen var hennes pojkvän eftersom dem satt och åt upp varan, Bokstavlingen. När alla platser var fyllda med folk, Alla förutom en och den var bredvid mig.
- Hej, jag är er lärare Linda, Sa damen men den alldeles för thighta kjolen.
- Hej, sa vi alla i kör. Som man gjorde när man var liten.
Hon börja babbla om allt och inget, Till slut kommer det in en SKIIIIIIIITTTT SNYYYYGGGGG kille. Han tittar på mig och biter sig sexigt i läppen.
- Mr. Styles, Försenad första dagen, Ingen bra start, Sa fröken Linda.
- Inte? Fråga killen med dem vackra choklad bruna lockarna.
- Gör dig inte lusti nu Mr. Styles, Sa linda, Gå och sätt dig.
Han gick mot mig och satte sig, Jag kunde inte sluta titta på honom, Han var så distraherande. Jag märkte inte ens att jag satt och glode på honom som värst ugglan. Jag kom på mig själv när han titta på mig och log det där sexiga lendet.
Jag rondnade och titta ner i bäncken. Han skratta lätt och luta sig lååångt bak i stolen.
Azzå....WOW HAN ÄR....GAAAAAHH!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Första kapitlet, Vad tycks? Näsa kap kommer det var Harrys perspektiv också! :)
Seee yaaa! :)
YOU ARE READING
GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)
FanfictionDen här boken handlar om Harry styles och Lea prim. Lea är en tjej men topp betyg, Medans Harry bara går på de lektioner han vill går på. Dem har precis börjar high school. Vad händer? Kommer dem ändra varandra eller går det verkligen att vara så ol...