~Harry per~
Fan, Fan, Fan! De får inte vara sant, är hon här ? Hon kan inte idag ska jag visa Lea att jag inte är en player, men HON hade jag helt glömt bort, fan, fan, FAN!!
HON är tjejen jag friade till, men sen åkte hon bort och vi sa att vi skulle gifta oss när hon kom tbx, Okej jag älskade henne inte men hon är som en Hora, het och bra på sex! Hon heter Dinna, jag älskar de namnet men hon är bara en bitch! Kan inte fatta att jag glömde, Lea får mig att Le , jag älskar henne men vad ska jag göra, hur ska jag föklara?
~Leas per~
Jag står i korridoren med tjejerna, vi pratar om prov och läxor. Helt plötsligt kommer en blond tjej med isblåa ögon, hon är fin men problemet är att hon visar halva brösten och har på sig 2 ton smink!
L-Vem är de där?
Alice/A- Dinna, har inte Harry berättat?
L-Va nej? vadå
A- De där var Harry s tjej dem är förlovade och tänkte gift sig när hon kom tillbax!
Jag blev helt stum, Hade Harry en flickvän? och ännu värre, var han förlovad , F*cking FÖTLOVAD?? Jag trodde vi hade något speciellt!
Jag kände att jag behövde lite utrymme så jag bad Alice och tjejerna att sjuk anmäla mig!
•Alice per•
Lea tog de väldigt hårt så hon behöde utrymme så vi bad henne åka hem igen så fixar vi resten ! Harry kommer snabbt fram och frågar om vi sett Lea.
A- Hon gick hem!
H- Varför ?
A- Hon hörde om dig och Dinna!
H- FAAAN!!
Harry sprang bort, förmodlingen för att slå till någon " tönt" som dom kallar de!
~Harrys per~
Fan, kunde jag möjligtvis inte få säga de själv? Mitt i mina tankar kommer… Faaan…
Dinna/D- Hej babe saknat mig?!! Sa hon och krama mig.
H- Nej, vafan gör du här?
D- ville tbx till min MAN!
H- Snälla jag har en annan, gå"
D-Haha va rolig du är Babe!
H- Jag är seriös, hon är mitt allt jag kan inte leva utan henne!
D- Gubben vem kan va bättre än mig?
H- Lea!
D- snälla vi båda vet att vi kommer ha sex innnom några dagar, du kan aldrig hålla dig undan från mig sa hon och gick i väg genom att vicka på rumpan så den nästa. gick ur led! vi va iskolan idag bara för att ha en oförberett prov, Toppen!!
Jag måste förklara för Lea så snart som möjligt men hur? Bara att Dinna skulle gå så jag fick va ifred, hon är som ett frimärke, om hon inte får mig kommer hon skada Lea, vad fan ska jag göra nu?!?!?
~Leas per~
Jag har så många frågor utan svar, dem tänkte gifta sig! Varför har han inte sagt något? Mitt i mina tankar knackar de på dörren!
Knack
Knack!!
KNACK!!
De va Harry ingen skulle knacka så hårt om ingen typ hållde på att dö. Jag visste inte jag skulle öppna, han kan ju ha en bra anledning till varför.
YOU ARE READING
GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)
FanfictionDen här boken handlar om Harry styles och Lea prim. Lea är en tjej men topp betyg, Medans Harry bara går på de lektioner han vill går på. Dem har precis börjar high school. Vad händer? Kommer dem ändra varandra eller går det verkligen att vara så ol...