Kap. 4 Kyss mig!

1K 25 2
                                    

Leas per.

Jag hade sagt Nej igår när Harry fråga om jag vill bli hans flickvän. Det kändes bra men ändå dåligt, Jag mår sjukt dåligt över det. Han hade bara sprungit bort. Jag ville smsa han och fråga om allt var okej mellan oss. Idag var det fredag, vi börja 8 och sluta ett idag vilket var skönt.

- Lea vad tänker du på? Fråga Alice.

- Inget, svara jag snabbt lite för snabbt.

- Jag kan se att det är något, Sa hon och kom fram till mig o la en hand på min axel.

- Det är bara Harry...

-Harry?!??!!

- Aa.

Jag berätta allt för Alice och hon trösta mig, hon var en riktigt bra vän. Jag tog på mig ''trasiga'' jeans och en rutig skjorta som var utan armar. Sen satte jag upp mitt hår i en hästsvans och sminka mig. Alice skulle möta upp sina andra kompisar, hon fråga om jag ville med men jag tacka nej. Det var inte det att jag inte ville träffa hennes vänner utan mer att jag inte orkade prata med någon just nu.

Jag gick och tog ett rött äpple och satte mig vid ett tomt bord. Snart kom Alice med tre andra tjejer. Dem satte sig nervid mig.

- Eleanor, sa en tjej med brunt hår och bruna ögon.

- Maya, Sa en annan tjej som hade blont hår och hade på sig en jeans väst med en tröja under.

- Katniss men kalla mig för Kat, Sa en tjej med  blont hår och blåa ögon, hon hade på sig en blå tröja med vita höga byxor.

- Alice, men det vet du, sa Alice och skratta lätt.

Jag fick reda på lite fakta om dem. Eller ja det var mest om deras relationer.

 Eleanor  var tillsammans med Harrys vän Louis. (inte badboy)

Kat/Katniss var tillsammans med Liam. (också badboy o vän med Harry)

Maya var tillsammans med Niall ( Han är inte badboy men han är vän med dem i alla fall)

Vi satt och prata en lång stund, dem var faktiskt riktigt trevliga. Efter vi pratat en bra stund kom: Harry, Zayn, Louis, Niall och Liam. Harry satte sig så långt bort från mig och våga knappt titta på mig. Hans ögon var trötta och röda.

Alla gick till sina lektioner, och solklart var det bara jag och Harry som skulle till No. Det blev en riktigt pinsam tystnad. Vi gick in i klassrummet, jag satte mig på min plats men Harry kom aldrig han satte sig längst bak med Josh.

Alice per.

Lea var riktigt nere i morse, hon berätta att det var något med Harry.  Jim hade inte kommit till lektionen så jag gick ut och titta vad som var fel. När jag kommer ut ser jag att han hånglar med Taylor. Jag blir så ledsen, jag bara går fram till honom och ger honom en örfil, hur kan man vara så idiotisk? Tårar kom mer o mer. Jag sprang upp i rummet och bara grät. Jag tänker inte vara i skolan mer idag i alla fall.

Harrys per.

Klockan är 11 och vi har en lektion kvar på hela dagen,Svenska. Jag satt och tänkte som jag har gjort hela kvällen och hela dagen. Jag älskade verkligen Lea. Hon är mitt allt jag SKA få henne. Om hon bryr sig så börjar hon prata med mig snart. Jag tittade ut över korridorren. Eleanor var med Louis, Liam var med Kat, Maya var med Niall och Zayn var inte här, Toppen. Helt plötsligt plinga det till i min jeans ficka.

(L=LEA......H=HARRY)

L: Är det okej mellan oss?

GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt