kap 12 Utan dig..

681 23 3
                                    

~Leas per~

Jävla sol! jag som hade hoppats på att få sova länge så ska den där jävla solen lysa.  Tack sol,  Tack för att jag inte får sova.  Jag tar mig upp ur sängen och ser en lapp på mitt bord "Är och badar med tjejerna kom om du har lust,  sömntuta;)"Jag antar att de var från Alice.  Idag orkade jag faktiskt inte va med dem så jag satte på mig ett par svarta shorts och ett linne  med batman på,  sen sminkade jag lite och satte upp håret i en toffs.  Nu var jag redo för frukost,  igentligen inte men jag var hungrig så att jag skulle kunna äta en vegetarisk häst.

Till frukost tog jag lite gröt,  lätt att få i sig. De va inte många i matsalen kanske 12 st?  iallafall ingen Harry så de är bra. 

när jag var klar bestämde jag att gå tbx till rummet och se på någon film och bara äta godis i mängder,  inte för att jag är deprimerad utan för att godis är jävligt gott. 

Hela filmen var bra men lite överdriven men spella roll,  jag är rastlös och har ingen aning om vad jag ska göra.  Jag har vart så upptagen med att va med Harry att jag har glömt hur man roar sig på skolor,  jag är inte hungrig så jag bestämmer mig för att läsa. 

°Harrys per°

Jag har bara lugit inne hela dan,  jag funderar på att åka hem och hälsa på men mamma jobbar och pappa med så jag antar att Gemma är i skolan.

Jag bestämmer att jag ska gå och bara ta med lite mat till rummet och när jag gjort de så spelar har resten av dagen.  Love life or nah,  Saknar Lea så mycket bara.  Har så himla tråkigt att GTA inte ens är roligt längre,  Yey.

. Under hela dagen bara tänker jag och spelar,  tills de bli kväll och dags att lägga sig. Jag bestämmer att smsa Lea god natt.

H-God natt babe xx

L-Mogen va?

H-Jag vet att du älskar mig! ;)

L-I dina drömmar ja.

H-Du är min dröm Lea xx

L-dröm sött..

H- Ja de ska jagska drömma om dig xx ;)

Jag somnar med ett leende på läpparna,  inte nöjd än men snart är hon min!

--¯--------------------------------------------------------------

Hellooo,  kort men de är ju tanken som räknas. Hjärnan står fortfarande still men snart så, hoppas de va bra iallafall villw skriva lite om hur de har de utan varabdra. 

Men ha de så ses vi snart hoppas jag!

GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)Where stories live. Discover now