kap. 14 Pappa..

615 15 2
                                    

~Leas per~

Jag vaknade tidigt näsa morgon av att mamma ringde,  hon sa att dem kom tidigt hem från spanien och måste prata me mig nu direkt! Jag skulle först äta så jag tog på mig ett pra shorts med en rosa tröja med en flätat skärp,  sen sminkade jag mig som vanligt och satte upp håret i en toffs som jag flätade och satte en roaet längst ner.

Så fort jag kom ner till matsalen så var de tomt , förutom ett bord och där satt Harry men sitt "coola" gäng,  dem snackade om vem som spöat flest "töntar", Jävla idioter… Jag tog snabbt en macka med ost och gurka med ett mjölk glas. Jag satte mig så långt bort jag kunde.  Jag kände att Harry tittade på mig men jag bara ignorera. Snart hör jag stolar dras ut och de lämnar matsalen,  trodde jag..

H-Lea du kommer väl sen så vi kan ha lite sex?

killarna han va med skratta och jag gjorde allt för att ignorera,  solklart jag skulle komma,  men de är inte för att ha sex.

När jag var klar åkte jag iväg till mamma och pappa. De tog typ 30 min så det var inte så farligt!

När jag var framme så öppnade mamma dörren vi gick in och satte oss vi köket mamma kokade te och hällde upp.

(L-Lea,  M- Leas mamma,  P-Leas pappa)

L- vart är pappa ?

M- Lea de är något vi måste säga.

L- Vadå?

M- De är här att vi åkte hem tidigt från spanien bara för att

L- För att vadå??

M- Den pappa har fått en hjärtattack,  han har precis kommit hem från sjukhuset.

L- vart är han nufrågade jag och tittade orolig omkring.

M- I soffan.

Mamma och jag gick in i vardagsrummet och började prata,  pappa sov så vi började prata om skolan och vänner.  Jag la pappa huvud i mitt knä så jag strök hans hår. Eller ja de som finns kvar.

Så småningom under kvällen så vaknade pappa och vi åt en riktigt stor och god middag.

Pappa gick och la sig tillbaka i soffan så jag och mamma satt kvar och fortsatte äta lite till.  Helt plötsligt hör vi pappa hosta och skrika vi springer ditt och ringer efter ambulans.  Ambulansen kommer och mamma åker med.  Jag blir ensam i mina tankar och helt plötsligt spricker jag och faller i gråt.  Sen åker jag hem och Alice tröstar mig.

Vi somnar och vi skedar varandra,  som vänner.  Man kan behöva lite kärlek efter de här,  hon pussade mig gon natt på kinden.  Hon är världens sätaste.

-----------------------------------------------------------------

Förlåt för att det inte kommit upp något men jag har skadat handen så de tar lång tid att skriva .

Men iallafall imorgon ska jag åka tåg i 2 timmar så de kanske kommer något då puss hej :))❤

GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora