-Harrys per-
Hela dagen har jag bara gråtit, jag var en idiot. Lea kommer aldrig förlåta mig.
z- öj mannen ska du ligga där och gråta hela dagen eller?
H- Du fattar inte, jag tappade henne, jag hade henne men nu vill hon aldrig se mig igen!! sa jag argt och vände mig mot Zayn.
Z- Tänker du ge upp så lätt?
H- Hon vill aldrig se mig igen!
Z- Gör något för henne, visa hur mycket hon betyder för dig!
H- Tex vad?
Z- Ge henne blommor eller vad som hälst. Jag tar dig ner till stan så du kan köpa något så åker vi till sjukhuset imorgon!
H- tack zayn!!
Jag kände att jag fick lite hopp i mig jag började fixa lite vad jag skulle säga, hon ska inte få komma undan mig så lätt!
Lea per.
Vitt, vitt och vi.. Nej vänta de finns lite rött i rummet också, o de är mitt blod. Sjukhus är så tråkiga, jag vill bara kyssa Harry men de han gjorde mot mig går inte att förlåta, Alice hade vart här och sagt att jag borde ge han en till chans men kag vet inte, mitt huvud gör för ont och jag vill bara tbx till min säng! En doktor kom in och frågade om jag ville ha vatten, sen berätta han att jag skulle få åka hem i över morgon på morgonen. Han sa också att mina föreldrar inte kommer för att dem är i spanien i fem veckor fram över, toppen de är ju precis vad jag behöver!! (inte)
°Liams per°
Idag skulle jag få henne tbx, jag hade köpt blommor, choklad och en super stor nalle. De är lite pinaamt att folk ser mig så här men hon är den rätta och jag älskar henne! Jag satt nubi bilen på väg till sjukhuset, jag var nervös för vad hon skulle säga och om den skulle släppa in mig i rummet igen.
utanför hennes rum, nu gäller de! Jag gick un och satte mig bredvid sängen, Lea vred på sig så att hon kunde se mig.
L-Vad gör du här? Sa hon kyligt och vände ryggen mot mig igen.
H-Jag vill bara säga förlåt, jag vet att dw va dumt men snälla låt mig bara vara din vän! Jag älskar dig och jag var bara full, förlåt…
L-Vad vi…
H- Stopp!! innan du svarar vill jag bara ge dig den här. Jag la nallen och allt bredvid henne och hon vände sig och såg allt.
L- Harry du behöver inte tro mig, vi gick in i förhållandet för snabbt, låt oss bara va vänner.
H- kan jag ändå få en kram?
Hon ställde aig upp och gav mig en kram, vad vi skulle göra nu visste jag inte, när hon kom tbx till skolan sp skullr jag va "badboy" igen även fast jag vet att hon skulle blu skit sur. de hade kommit en doktor och sakt att hon fick åka hem en dag tidigare, så nu satt vi i bilen påväg hem. När vi kom till skolan kramade alla Lea o gav henne presenter. Jag själv bara gick in till mitt rum för de dödade mig att se henne skratte med andra och inte mig, jag skulle kunna slå till dem alla på en gång, men då skulle Lea hata mig igen, nu kan jag ändå krama henne!
¯-----¯------------¯-----–¯------------------------------------
förlåt för att kag inte skrivit på ett lååångt tag men har haft fullt upp och min dator har vart trasig ska försöka bättra mig men kan inte lova något seees, ha de bra! ❤❤
YOU ARE READING
GoodGirl and Badboy? (Harrys styles Swedish)
FanfictionDen här boken handlar om Harry styles och Lea prim. Lea är en tjej men topp betyg, Medans Harry bara går på de lektioner han vill går på. Dem har precis börjar high school. Vad händer? Kommer dem ändra varandra eller går det verkligen att vara så ol...